Bezpłatne seminarium szkoleniowe
- Szczegóły
- Opublikowano: piątek, 01, wrzesień 2017 12:46
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie zaprasza osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, firmy, stowarzyszenia i inne instytucje posiadające REGON, które wykorzystują wyroby azbestowe na swoich obiektach na bezpłatne seminarium szkoleniowe: „Obowiązki właścicieli, użytkowników wieczystych lub zarządców obiektów zawierających azbest – inwentaryzacja, demontaż, unieszkodliwienie, które odbędzie się w dniach (do wyboru) 05 października 2017 r., 11 października 2017 r., 25 października 2017 r. w siedzibie Urzędu przy ul. Jagiellońskiej 26 w Warszawie.
PROGRAM:
9:30-10:00 Rejestracja uczestników
10:00-10:10 Otwarcie seminarium
10:10-10:30 Proces usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu kraju
10.30–11.10 Obowiązki użytkowników wyrobów zawierających azbest
11.10–11.30 Przerwa kawowa
11:30–11:50 Możliwości pozyskiwania środków finansowych na działania związane z likwidacją wyrobów zawierających azbest
11.50-12.10 Unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest
12.10–12:30 Dyskusja. Zakończenie seminarium.
12:30-13:00 Poczęstunek
Uczestnictwo:
Proszę wysyłać zgłoszenie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. zawierające: wybrany termin spotkania (1 z 3), nazwę i adres przedsiębiorstwa/instytucji oraz imię i nazwisko uczestnika.
Na zgłoszenia czekamy do dnia 4 października br. (dla terminu I), 9 października br. (dla terminu II), 23 października br. (dla terminu III).
Ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń!
Dodatkowe informacje udzielane są pod nr telefonu (22) 59 79 463.