Dni Otwarte Funduszy Europejskich
- Szczegóły
- Opublikowano: poniedziałek, 04, maj 2015 13:14
Uprzejmie informujemy, że 29 kwietnia rozpoczęła się promocja medialna akcji Dni Otwarte Funduszy Europejskich. Składają się na nią...
1) Akcja promocyjna na antenach TVP 2 oraz TVP Regionalna
Codziennie od 1 do 9 maja na antenie TVP 2 w programie „Pytanie na Śniadanie” oraz na antenie TVP Regionalna będą prezentowane najciekawsze atrakcje dostępne w ramach Dni Otwartych Funduszy Europejskich. Nie tylko te największe i najbardziej rozpoznawalne, ale również te małe i skromne, których istnienia nie dostrzegamy, choć często z nich korzystamy.
W programie „Pytanie na Śniadanie” wyemitowane zostaną dedykowane felietony, wejścia i relacje „na żywo” oraz wejścia pogodowe. Z kolei na antenie TVP Regionalna codziennie od 1 do 6 maja ok. godz. 17.20 będą emitowane felietony prezentujące atrakcje. W dniach 7-9 maja na antenie TVP Regionalna przeprowadzone zostaną po 4 relacje „na żywo” z miejscowości w których organizowane są Dni Otwarte.
Dodatkowo została uruchomiona specjalna zakładka na stronie www.dniotwarte.tvp.pl, na której sukcesywnie będą zamieszczone materiały filmowe przygotowane w ramach akcji promocyjnej.
2) Kampania promocyjna w radio
W dniach 29 kwietnia – 9 maja w stacjach ogólnopolskich (RMF FM, Radio Zet, Program 1 i 3 Polskiego Radia) będzie emitowany spot reklamowy zachęcający do odwiedzenia Dni Otwartych Funduszy Europejskich w całej Polsce.
3) Promocja w mediach
W najbliższych dniach przewidziano dodatkowe działania promocyjne w różnorodnych mediach w formie dedykowanych materiałów promujących akcję. Będą one publikowane np. w:
- Programie 1 Polskiego Radia (audycja, 6 maja)
- Dzienniku Fakt (artykuł, 30 kwietnia)
- Dziennikach regionalnych wydawnictwa Polskapresse (artykuł, 4 maja)
- Dzienniku Super Express (artykuł, 8 maja)
- Na portalachOnet.pl, Wp.pl, Interia.pl (artykuły w sekcjach poświęconych Funduszom Europejskim)
4) Spot internetowy
Spot internetowy promujący akcję został zamieszczony na YouTube na kanale Fundusze Europejskie. Będzie on mógł być embedowany / linkowany na stronach instytucji i beneficjentów uczestniczących w akcji. Zachęcamy do wykorzystywania spotu. Bezpośredni link: https://youtu.be/6XNUSq4bPTA
5) Działania dodatkowe w internecie
Prowadzona jest kampania Dni Otwartych na Facebooku (posty sponsorowane oraz reklamy ogólne oraz targetowane wg miast i zainteresowań). Dodatkowo publikowane są newsy na stroniewww.FunduszeEuropejskie.gov.pl oraz www.DniOtwarte.eu prezentujące najlepsze atrakcje w ramach akcji.