Olszewo – Borki, dnia 15.12.2016r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Informuję, iż w wyniku analizy ofert na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Budowa i modernizacja drogi w msc. Kordowo- Nożewo” w tym:
1/ Budowa zjazdu z drogi powiatowej nr 2548W i przepustu w msc. Nożewo, obręb Kordowo, Nożewo, gmina Olszewo-Borki.
2/ Budowa drogi gminnej Kordowo- Nożewo (dz. nr 1 i 691) poprzez wyrównanie i wyprofilowanie.
wybrana została oferta firmy:
„DiM-Projekt„ Przedsiębiorstwo Projektowo -Wykonawcze Dróg i Mostów Leszek Chmielewski, 07-410 Ostrołęka, ul. Wybickiego 20
za kwotę:
1 168,50 zł brutto (słownie: tysiąc sto sześćdziesiąt osiem złotych 50/100)
Umowa na realizację zadania zostanie podpisana w dniu dzisiejszym, tj.: 15.12.2016roku.
Olszewo – Borki dnia 09.12.2016r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zamówienia
w rozumieniu przepisów ustawy PZP)
Gmina Olszewo – Borki zaprasza do złożenia oferty cenowej na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Budowa i modernizacja drogi w msc. Kordowo- Nożewo” w tym:
1/ Budowa zjazdu z drogi powiatowej nr 2548W i przepustu w msc. Nożewo, obręb Kordowo, Nożewo, gmina Olszewo-Borki.
2/ Budowa drogi gminnej Kordowo- Nożewo (dz. nr 1 i 691) poprzez wyrównanie i wyprofilowanie.
I. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
II. 1. Nadzór inwestorski będzie wykonywany nad planowanymi do wykonania zadaniami, tj:
1/ budową przepustu w ciągu drogi gminnej w msc. Nożewo z rury PEHD o średnicy 80cm i długości 13mb na ławie żwirowej gr 50cm z kruszywa naturalnego fr 0/31,5mm i podsypce z piasku fr 0/2mm gr. 10cm., wraz ze ściankami czołowymi betonowymi dł. 4,0m, wys. 1,9m i gr. 0,3m zakończonymi kapinosami o wys. 0,2m i gr. 0,07m ułożonymi na fundamencie o przekroju 0,5mx0,6m i dł. 4,5m. Przepust należ zasypać mieszkanką kruszywa przepuszczalnego fr 0/31,5mm zagęszczonego mechanicznie gr. 25cm do wysokości około 45-50cm nad przepustem.
Umocnienie dna i skarp rowu należy wykonać płytami betonowymi ażurowymi o wym. 60x40x10cm na odcinku 5m od wlotu i wylotu przepustu.
WW prace należy wykonać po wcześniejszym oczyszczeniu i odmuleniu rowu wraz z wycinką zarośli i krzaków rosnących w obrębie inwestycji na skarpach i dnie rowu na długości do 50m po obu stronach od przepustu.
2/ budową zjazdu szer. 5,5m, dł. 20m o nawierzchni z mieszanki kruszywa łamanego zagęszczonego mechanicznie fr 0/31,5mm, gr. 15cm na podbudowie z mieszanki z kruszywa naturalnego zagęszczonego mechanicznie fr 0/31,5mm gr 15cm.
Obustronne pobocza zjazdu o szer. 1,0m należy wykonać z mieszanki z kruszywa naturalnego fr 0/31,5mm gr 10cm.
3/ wyrównaniem i wyprofilowaniem drogi gminnej poprzez rozplantowanie urobku na całej długości drogi dz. nr 1 i 691 w msc. Nożewo (lokalizacja wg załącznika graficznego )
2. Do zakresu obowiązków Wykonawcy należy także:
1/ Uzupełnienie korpusu zjazdu z drogi powiatowej nr 2548W w miejscu projektowanej korekty istniejącego rowu.
2/ Wyrównanie powierzchni terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechaniczne rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).
3/ Wycinanie krzaków i zarośli porastających skarpy nasypów oraz istniejący rów odwadniających i ich utylizacja.
4/ Wywóz urobku na budowaną i modernizowaną drogę gminna dz. nr 1 i 691 w msc. Nożewo wraz z jego rozplantowaniem.
3. Z dokumentacją projektową można zapoznać się w Urzędzie Gminy w Olszewie – Borkach, ul. Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo – Borki, pokój nr 13.
III. Termin realizacji zamówienia:
1) Dnia 07.12.2016r Gmina zamieściła na stronie internetowej zapytanie ofertowe na realizację zadania pn.: „Budowa i modernizacja drogi w msc. Kordowo- Nożewo” w tym:
1/ Budowa zjazdu z drogi powiatowej nr 2548W i przepustu w msc. Nożewo, obręb Kordowo, Nożewo, gmina Olszewo-Borki.
2/ Budowa drogi gminnej Kordowo- Nożewo (dz. nr 1 i 691) poprzez wyrównanie i wyprofilowanie.
2) Termin składania ofert do dnia 15.12.2016r.
3) Termin zakończenia inwestycji–planowany do dnia 29.12.2016r.
4) Termin zawarcia umowy z Wykonawcą robót – 15.12.2016r.
5) Przekazanie terenu budowy nastąpi w dniu podpisania umowy z Wykonawcą
6) Rozpoczęcie robót - od dnia przekazania terenu budowy.
IV. Okres pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania zgodnie z zawartą umową z Wykonawcą inwestycji.
V. Do obowiązków Inspektora nadzoru należeć będzie w szczególności:
1) wykonywanie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r., poz. 290) oraz aktów wykonawczych – w specjalności: drogowej
2) prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją będącą załącznikiem do umowy z Wykonawcą robót budowlanych,
3) koordynowanie wykonawstwa robót przewidzianych do realizacji w dokumentacji projektowej,
4) kontrola prawidłowości prowadzenia dzienników budowy i dokonywanie w nich wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót,
5) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby uzyskanie opinii autora projektu,
6) opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania oraz zastosowania materiałów i urządzeń proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych lub Zamawiającego,
7) uczestniczenie przy przeprowadzaniu wszelkich prób, pomiarów i urządzeń,
8) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej umowy,
9) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu,
10) prowadzenie rozliczeń robót w zakresie rzeczowo – finansowym,
11) uczestniczenie w komisji odbioru końcowego zadania oraz w komisyjnych przeglądach gwarancyjnych.
VI. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1) formularz oferty według załączonego wzoru – załącznik nr 1,
2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2,
Ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą na zasadzie spełnienia-nie spełnienia.
3) wykaz co najmniej dwóch usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, gdzie pełnił funkcję inspektora nadzoru bądź kierownika budowy branży drogowej – załącznik nr 3,
4) wykaz podstawowego personelu zaangażowanego w realizację zamówienia wraz z aktualnymi uprawnieniami i zaświadczeniem z właściwej izby budownictwa – załącznik nr 4.
Załączniki do pobrania
VII. Cena powinna zawierać:
1) wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
2) obowiązujący podatek VAT od towarów i usług (jeżeli Wykonawca jest płatnikiem podatku VAT),
3) cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę jest ceną ryczałtową obowiązującą przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
VIII. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru”,
2) cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie,
3) oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim,
4) formularz oferty należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
IX. Miejsce i termin złożenia oferty:
1) ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15.12.2016r. do godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Olszewie – Borkach, ul. Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo – Borki, pokój nr 2A (biuro podawcze).
2) oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie brana pod uwagę.
X. Kontakt z Zamawiającym:
tel. 029 761 31 07, fax 029 643 20 74
XI. Inne:
Zamawiający może zmienić zakres zamówienia uwzględniając zawartą umowę z Wykonawcą robót budowlanych.
Zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) wobec zamówienia nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa ofert nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.
Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert.