11.jpg21.jpg31.jpg32.jpg41.JPG51.JPG950x284_Baner_Olszewo-Borki_11.png

Analiza rynku - Zakup używanego samochodu pożarniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Żeraniu Małym

                                                                                                         Olszewo-Borki, dn. 11.04.2016r.

 

Z A W I A D O M I E N I E

o wyborze najkorzystniejszej oferty w zapytaniu ofertowym

Informuję, że w odpowiedzi na zapytanie ofertowe pn. „Zakup używanego samochodu pożarniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Żeraniu Małym”wpłynęła 1 oferta:

  1. Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna „PERFEKT” Pojazdy pożarnicze Radosław Zasada, Nowa Wieś, ul. Jana Pawła II 24, 87-853 Kruszyn

Cena oferty brutto – 100.000 zł

W wyniku oceny złożonej oferty, wybrano ofertę jak wyżej.

 


Olszewo-Borki, dn. 01 kwietnia 2016 r.

ROSO.2601.1.2016

 

ZAPYTANIE  OFERTOWE

 (Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164)

 

Gmina Olszewo-Borki zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej na zadanie pn. „Zakup używanego samochodu pożarniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Żeraniu Małym”.

I. Zamawiający:

Nazwa Zamawiającego: Gmina Olszewo-Borki

Adres:  07-415 Olszewo-Borki, ul. Broniewskiego 13

Strona internetowa: http://www.olszewo-borki.pl

Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;

Numer telefonu/faksu: 29 761 31 07; 29 643 20 74

II. Tryb udzielenia zamówienia:  rozeznanie rynku (ustawy Pzp nie stosuje się w oparciu o art. 4, pkt. 8) w formie zapytania ofertowego o wartości poniżej 30 000 euro.

III. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego samochodu pożarniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Żeraniu Małym spełniającego następujące wymagania:

- rocznik 1995 i młodszy,

- przebieg max. 70 tys. km,

- układ przeniesienia napędu: napęd 4x2 lub 4x4 z blokadą tylnego mostu,

- zbiornik wodny z tworzywa – min. 3000 l,

- zbiornik na środek pianotwórczy z tworzywa – min. 300 l,

- autopompa o wydajności min. 2000l/min,

- min. 1 linia szybkiego natarcia na elektrycznym zwijadle,

- silnik min. 250 KM,

- kabina modułowa, ilość miejsc kabiny – min. 7,

- wciągarka elektryczna lub hydrauliczna o uciągu min. 12000lbs,

- sygnalizacja świetlna o dźwiękowa pojazdu uprzywilejowanego,

- nadwozie – kolor czerwony, lakier fabryczny, bez śladów korozji,

- pojazd sprawny technicznie

Dodatkowe wymagania:

- pojazd musi być zarejestrowany na terenie Polski ewentualnie posiadać

  niezbędne dokumenty obowiązujące prawem do rejestracji pojazdu na terenie kraju,

- w przypadku samochodu sprowadzonego z zagranicy –samochód musi posiadać wszystkie niezbędne dokumenty obowiązujące prawem do rejestracji pojazdu na terenie Polski.

- Wykonawca powinien prowadzić działalność gospodarczą w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.

- Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na sprzedawany pojazd pisemnej gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy.

- Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pojazdu oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed podpisaniem umowy. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego pojazdu oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie pojazdu są niezgodne z parametrami i wyposażeniem określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz w ofercie Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamówienia.

IV.  Wymagany termin realizacji zamówienia:   do 10 dni od daty podpisania umowy.

V. Termin związania ofertą.

Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.

VI.  Warunki płatności:  przelew – termin 14 dni.

VII. Opis sposobu przygotowania ofert..  

1. Wymagania podstawowe.

1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę.

2) Ofertę należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 2.

3) Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub osoby upoważnione  do reprezentowania Wykonawcy.

4) Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty.

Załączniki do pobrania

2. Forma oferty.

1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim i mieć formę pisemną. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

2) Wszystkie zapisane strony oferty powinny być ponumerowane. Strony te powinny być parafowane przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osób) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. Strony zawierające informacje nie wymagane przez Zamawiającego (np. prospekty reklamowe) nie muszą być numerowane i parafowane.

3) Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści (czyli wyłącznie w miejscach, w których jest to dopuszczone przez Zamawiającego) muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę.

4) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

3. Zawartość oferty.

1) Kompletna oferta musi zawierać:

a) Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2,

b) stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,

c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,

d) specyfikacja techniczna oferowanego pojazdu.

e)  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3.

 

VIII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

 1. Miejsce oraz termin składania ofert:

Zamawiający dopuszcza składanie ofert:

1)  pocztą lub kurierem na adres: Gmina Olszewo-Borki, 07-415 Olszewo-Borki, ul. Broniewskiego 13;

osobiście -ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Olszewo-Borki, ul. Broniewskiego 13, 07-415 OLSZEWO-BORKI, parter, biuro podawcze.

Oferta winna być umieszczona w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego z opisem OFERTA-„Dostawa używanego samochodu pożarniczego dla OSP Żerań Mały”

 

 
 

Termin składania ofert – do dnia 11 kwietnia 2016r. do godz. 10.00

 

 

 

 

 

2)      oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.

2.   Miejsce oraz termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy Olszewo-Borki, ul. Broniewskiego 13, 07-415 OLSZEWO-BORKI, piętro, pokój nr 16.

11 kwietnia 2016r, godz. 10.15

Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wybrania oferty bez podawania przyczyny.

IX.  Kryterium oceny ofert- opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.

 

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:

 

Lp.

Kryterium

Znaczenie procentowe kryterium

Maksymalna ilość punktów za dane kryterium

1.

Cena (C)

40%

40

2.

Parametry i wyposażenie dodatkowe (PWD)

- skrzynia aluminiowa na dachu pojazdu

- dodatkowy sygnał pneumatyczny

- wciągarka elektryczna o uciągu min. 12000lbs

- komplet węży ssawnych

- inne zaproponowane przez Wykonawcę

30%

 

30

5

5

10

5

5

3.

Przebieg (P)

- >65tys. km

- 55-64,99 tys. km

- <55 tys. km

30%

30

10

20

30

 

  1. Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, które oferta uzyska największą ilość punktów.
  2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz zamieszcza informację na stronie internetowej www.olszewo-borki.pl  oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.

 

X.  Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami.

W niniejszym zapytaniu ofertowym zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pocztą elektroniczną, faksem lub drogą pisemną,

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest Juliusz Zdanowicz – Kierownik Referatu Oświaty i Spraw Obywatelskich, tel. 29 761 31 07 w. 116, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015r. poz. 2164)  wobec zamówienia nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

W związku z powyższym niniejsze zaproszenie do składania ofert nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa ofert nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.

 

 

 

Copyright - All Rights Reserved
Urzad Gminy Olszewo-Borki
ul. Wl. Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo - Borki, tel: (29) 761-31-07

Poprawny CSS!

Poprawny CSS!