Analiza rynku - Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Olszewo-Borki w latach 2017-2018
- Szczegóły
- Opublikowano: środa, 21, grudzień 2016 15:56
Olszewo – Borki, dnia 21.12.2016r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Informuję, iż w wyniku analizy ofert na realizację zadania pn.:
„Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Olszewo-Borki w latach 2017-2018”
wybrana została oferta firmy:
BEMAR Przedsiębiorstwo Usług Projektowo-Inwestycyjnych Marzena Bębenek
07-411 Rzekuń, ul. Mazowiecka 46
za kwotę miesięczną:
3.936,00 zł brutto (słownie: trzy tysiące dziewięćset trzydzieści sześć złotych 00/100)
Umowa na realizację zadania zostanie podpisana nie później niż przed terminem związania ofertą tj. do dnia 19.01.2017roku.
Planowany termin podpisania umowy w dniu 29 grudnia 2016r.
Olszewo – Borki dnia 09.12.2016r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zamówienia
w rozumieniu przepisów ustawy PZP)
Gmina Olszewo – Borki zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zadania pn.: „Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Olszewo-Borki w latach 2017-2018”
- Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2017r. do 31.12.2018r.
- Kryterium oceny ofert – cena 100%.
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Olszewo-Borki obejmująca prace naprawczo-konserwacyjne 1527 punktów świetlnych (wg stanu na dzień ogłoszenia zapytania ofertowego) w okresie jednego miesiąca.
W związku z budową i rozbudową oświetlenia na terenie Gminy Olszewo-Borki liczba punktów oświetlenia ulicznego w trakcie wykonywania usługi może wzrosnąć. Nie wpływa to jednak na zwiększenie wynagrodzenia dla Wykonawcy za wykonywanie prac w okresie trwania umowy
- Zakres prac obejmuje:
1) wymianę niesprawnych źródeł światła,
2) wymianę i naprawę uszkodzonych elementów opraw,
3) regulację położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników,
4) zewnętrzne czyszczenie opraw, mycie kloszy odbłyśników,
5) wymianę niesprawnych bezpieczników,
6) wymianę uszkodzonego osprzętu elektrycznego w oprawach,
7) konserwację słupów, wysięgników, przewieszek, konstrukcji wsporczych,
8) prostowanie pochylonych słupów i wysięgników oświetlenia,
9) uzupełnianie i konserwację zamknięć skrzynek, wnęk słupowych,
10) przegląd i konserwację aparatury łączeniowej i sterowniczej,
11) czyszczenie i konserwację tablic rozdzielczych,
12) regulację zegarów sterowniczych,
13) wymianę niesprawnych urządzeń sterowniczych (zegarów, styczników, gniazd bezpiecznikowych),
14) wymianę uszkodzonych przewodów w słupach oświetleniowych i wysięgnikach,
15) usuwanie zwarć na liniach napowietrznych NN,
16) regulację zwisów oświetlenia drogowego,
17) lokalizację i naprawę uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetleniowe,
18) naprawę zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia ulicznego w sieci podwieszonej,
19) kontrolę sprawności oświetlenia na terenie gminy,
20) pomiary eksploatacyjne (rezystancji uziemień ochronnych, skuteczności ochrony przeciwpożarowej),
21) przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji dotyczących niesprawności oświetlenia drogowego wraz z usunięciem awarii,
22) wymianę (naprawie) uszkodzonych skrzynek sterowania oświetleniem ulicznym podwieszonych na słupach linii napowietrznych NN,
23) zabezpieczenie i wymianę uszkodzonych punktów świetlnych przez osoby trzecie, np. w wyniku kolizji drogowych (np. opraw, kloszy, daszków, szaf oświetleniowych),
24) montaż w okresie przedświątecznym i demontaż po tym okresie iluminacji świątecznej na słupach energetycznych,
25) pokrywanie kosztów utylizacji zużytych lamp oświetlenia drogowego przez zawarcie umowy z firmą specjalistyczną na odbiór odpadów niebezpiecznych,
26) wykonywanie okresowych podcinek drzewostanu w strefie linii oświetlenia drogowego zgodnie z protokołem z przeprowadzonego przeglądu, po uzgodnieniu z Zamawiającym,
27) konserwowanie oświetlenia i wykonywanie innych prac związanych z utrzymaniem urządzeń nie ujętych w umowie,
28) wymianę 100 szt. lamp oświetleniowych w miejscach wskazanych na energooszczędne zakupione przez Zamawiającego,
29) sporządzanie i prowadzenie ewidencji oświetlenia ulicznego z rozbiciem na poszczególne miejscowości (ilość lamp oświetleniowych, rodzaj lampy, rodzaj oprawy, moc żarówki wraz z naniesieniem graficznym na mapę).
- Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do wykonania prac, o których mowa w ust. 2 w terminie 2 dni od chwili zgłoszenia przez uprawnionego pracownika Urzędu Gminy za wyjątkiem pkt. 28 – obejmuje okres 1 roku i pkt. 29 - wykonać na koniec każdego roku.
- W/w usługi należy wykonać przy użyciu materiałów posiadających atesty i dopuszczonych do użytku zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przy przestrzeganiu przepisów prawa budowlanego, przepisów przeciwpożarowych, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń („własnych" w rozumieniu zapewnionych przez Wykonawcę).
- Wykonawca poniesie koszty naprawy zniszczeń, których dopuścił się podczas wykonywania usług.
- Wykonawca zapewni na własny koszt kierownika robót posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy branży elektrycznej.
- Na realizację niniejszego zadania zostanie podpisana umowa z Wykonawcą robót.
- Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy odbywać się będzie fakturami po upływie każdego miesiąca realizacji przedmiotu umowy.
- Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
- Formularz oferty - Załącznik nr 1,
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2.
Ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą na zasadzie spełnienia-nie spełnienia.
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 3,
Zamawiający żąda, żeby Wykonawca wykazał nie później niż na dzień składania ofert brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 25a ust 1 ustawy Pzp.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek o braku podstaw do wykluczenia powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
- Poświadczenie posiadania uprawnień celem realizacji zmówienia – Załącznik nr 4.
- Parafowany wzór umowy – Załącznik nr 5
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
- Wykonawca ma złożyć jedną jednowariantową ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia, obejmującą jedną cenę łączną takiej oferty w złotych polskich bez podatku VAT i cenę obejmującą obowiązujący podatek VAT oraz stawkę podatku, a także jego wysokość.
- W ramach ceny Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia które warunkują prawidłowe wykonanie przedmiotowego zadania.
- Każda podana cena ma być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
- Cena oferty ma być podana w złotych na termin składania ofert i ma być obowiązująca na okres trwania umowy.
- Jako cenę ofertową przyjmuje się cenę netto powiększoną o obowiązujący podatek VAT.
- Cena ofertowa ma charakter ryczałtowy.
- Opis sposobu przygotowania oferty:
- Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta na realizację zadania pn. „Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Olszewo-Borki w latach 2017-2018”.
- Cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie.
- Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim.
- Oferta musi obejmować całość zamówienia.
- Formularz oferty należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
- Miejsce i termin złożenia oferty:
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 20.12.2016r. w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Olszewie – Borkach, ul. Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo – Borki, pokój nr 2A (biuro podawcze).
- Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie brana pod uwagę.
- Kontakt z Zamawiającym:
tel. (029) 761 – 31 – 07 wew.113 , fax 29 643 20 74
XI. Uwagi
Zamawiający może zmniejszyć zakres zamówienia, tj. okres pełnienia usługi, do kwoty 30 000 euro zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) .
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) wobec zamówienia nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa ofert nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.
Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert.