11.jpg21.jpg31.jpg32.jpg41.JPG51.JPG950x284_Baner_Olszewo-Borki_11.png

Analiza rynku - Dostawa wraz z wbudowaniem destruktu asfaltowego na potrzeby poprawy warunków technicznych, istniejącej nawierzchni drogi gminnej ul. Mazurskiej w msc. Antonie, gmina Olszewo-Borki

Olszewo – Borki, dnia 28.10.2016r.

 

INFORMACJA 

Gmina Olszewo - Borki informuje, że postępowanie„Dostawa wraz z wbudowaniem destruktu asfaltowego na potrzeby poprawy warunków technicznych, istniejącej nawierzchni drogi gminnej ul. Mazurskiej w msc. Antonie, gm. Olszewo – Borki” zostało unieważnione.

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie została złożona żadna oferta.


Dostawa wraz z wbudowaniem destruktu asfaltowego na potrzeby poprawy warunków technicznych, istniejącej nawierzchni drogi gminnej ul. Mazurskiej w msc. Antonie, gmina Olszewo-Borki

  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa destruktu asfaltowego uzyskanego z frezowania warstw bitumicznych nawierzchni drogowych wraz z wbudowaniem przedmiotowego materiału w ul. Mazurską w msc. Antonie w miejsce wskazane przez Zamawiającego
  2. Szczegółowy zakres zamówienia:

1) Prace przygotowawcze – wyrównanie podłoża istniejącej nawierzchni żwirowej i żwirowo-gruntowej.

2) Prace budowlane – zakup, dowóz, transport oraz wykonanie jednowarstwowej nawierzchni z destruktu asfaltowego o grubości 4 cm, polegające na rozplantowaniu i profilowaniu dowiezionego materiału.

3)  Nie dopuszcza się dostawy destruktu asfaltowego z dodatkiem lepiszcza smołowego oraz powstałego w wyniku rozkruszenia płyt wyciętych z nawierzchni asfaltowej. Dowieziony materiał winien być w rozmiarze frakcji od 0 do 40 mm oraz wolny od domieszki materiałów obcych i podbudowy z kruszyw naturalnych lub sztucznych. 

4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli, jakości wbudowywanego materiału w wskazanych przez Zamawiającego laboratoriach na koszt Wykonawcy.

5) Materiał dowieziony musi posiadać certyfikat zgodności z PN.

Okres rękojmi za wady

  1. Ewentualne roszczenia Zamawiającego będą dochodzone z tytułu rękojmi za wady na wykonane dostawy oraz użyte do ich wykonania materiały – 24  miesięcy.
  2. Bieg terminu rękojmi, o której mowa w ust. 1, rozpoczyna się w dniu następnym, licząc od daty odbioru końcowego dostawy.
  3. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi także po terminach określonych w ust. 1 i 2, jeżeli reklamował wadę przed upływem terminów tam określonych.
  4. Wady przedmiotu zamówienia Wykonawca usuwa w terminie 14 dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego.
  5. Zamawiający przewiduje zawarcie umowy zgodnie z artykułem 94 ustawy Pzp.
  6. Jako termin wykonania zamówienia uważa się datę podpisania protokołu końcowego odbioru bez uwag.
  7. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2016 r.

Termin wykonania zamówienia

  1. Zamawiający przewiduje zawarcie umowy zgodnie z artykułem 94 ustawy Pzp.
  2. Jako termin wykonania zamówienia uważa się datę podpisania protokołu końcowego odbioru bez uwag.
  3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2016 r.

Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Olszewie-Borkach, ul. Wł. Broniewskiego 13, pok. 2A (biuro podawcze) w terminie do dnia 17 października 2016 r. do godz. 10:00 w następujących formach:

1) osobiście lub za pośrednictwem poczty,

2) na mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. skan do pliku PDF.

 

Szczegółowe informacje w załączniku do pobrania

Copyright - All Rights Reserved
Urzad Gminy Olszewo-Borki
ul. Wl. Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo - Borki, tel: (29) 761-31-07

Poprawny CSS!

Poprawny CSS!