Analiza rynku - Dostawa wraz z wbudowaniem destruktu asfaltowego na potrzeby poprawy warunków technicznych, istniejącej nawierzchni drogi gminnej ul. Mazurskiej w msc. Antonie, gmina Olszewo-Borki
- Szczegóły
- Opublikowano: piątek, 28, październik 2016 09:51
Olszewo – Borki, dnia 28.10.2016r.
INFORMACJA
Gmina Olszewo - Borki informuje, że postępowanie„Dostawa wraz z wbudowaniem destruktu asfaltowego na potrzeby poprawy warunków technicznych, istniejącej nawierzchni drogi gminnej ul. Mazurskiej w msc. Antonie, gm. Olszewo – Borki” zostało unieważnione.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie została złożona żadna oferta.
Dostawa wraz z wbudowaniem destruktu asfaltowego na potrzeby poprawy warunków technicznych, istniejącej nawierzchni drogi gminnej ul. Mazurskiej w msc. Antonie, gmina Olszewo-Borki
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa destruktu asfaltowego uzyskanego z frezowania warstw bitumicznych nawierzchni drogowych wraz z wbudowaniem przedmiotowego materiału w ul. Mazurską w msc. Antonie w miejsce wskazane przez Zamawiającego
- Szczegółowy zakres zamówienia:
1) Prace przygotowawcze – wyrównanie podłoża istniejącej nawierzchni żwirowej i żwirowo-gruntowej.
2) Prace budowlane – zakup, dowóz, transport oraz wykonanie jednowarstwowej nawierzchni z destruktu asfaltowego o grubości 4 cm, polegające na rozplantowaniu i profilowaniu dowiezionego materiału.
3) Nie dopuszcza się dostawy destruktu asfaltowego z dodatkiem lepiszcza smołowego oraz powstałego w wyniku rozkruszenia płyt wyciętych z nawierzchni asfaltowej. Dowieziony materiał winien być w rozmiarze frakcji od 0 do 40 mm oraz wolny od domieszki materiałów obcych i podbudowy z kruszyw naturalnych lub sztucznych.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli, jakości wbudowywanego materiału w wskazanych przez Zamawiającego laboratoriach na koszt Wykonawcy.
5) Materiał dowieziony musi posiadać certyfikat zgodności z PN.
Okres rękojmi za wady
- Ewentualne roszczenia Zamawiającego będą dochodzone z tytułu rękojmi za wady na wykonane dostawy oraz użyte do ich wykonania materiały – 24 miesięcy.
- Bieg terminu rękojmi, o której mowa w ust. 1, rozpoczyna się w dniu następnym, licząc od daty odbioru końcowego dostawy.
- Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi także po terminach określonych w ust. 1 i 2, jeżeli reklamował wadę przed upływem terminów tam określonych.
- Wady przedmiotu zamówienia Wykonawca usuwa w terminie 14 dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego.
- Zamawiający przewiduje zawarcie umowy zgodnie z artykułem 94 ustawy Pzp.
- Jako termin wykonania zamówienia uważa się datę podpisania protokołu końcowego odbioru bez uwag.
- Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2016 r.
Termin wykonania zamówienia
- Zamawiający przewiduje zawarcie umowy zgodnie z artykułem 94 ustawy Pzp.
- Jako termin wykonania zamówienia uważa się datę podpisania protokołu końcowego odbioru bez uwag.
- Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2016 r.
Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Olszewie-Borkach, ul. Wł. Broniewskiego 13, pok. 2A (biuro podawcze) w terminie do dnia 17 października 2016 r. do godz. 10:00 w następujących formach:
1) osobiście lub za pośrednictwem poczty,
2) na mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. skan do pliku PDF.