Analiza rynku - Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych

Opublikowano: środa, 25, marzec 2015 15:43

                            Olszewo-Borki, dnia 25.03.2015 r.

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Informuję, iż w wyniku analizy ofert na realizację zadania pn.:Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych mieszankami mineralno-asfaltowymi wraz z mechanicznym obcięciem krawędzi na drogach gminnych na terenie Gminy Olszewo-Borki”..

wybrana zostały oferta firmy:

Oferta nr 3: „MAR-BRUK” Mariusz Bartkowicz, 07-416 Nowa Wieś, ul. Szkolna 36

za kwotę: 83,64 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt trzy złote sześćdziesiąt cztery grosze)/ 1m2 wyremontowanej nawierzchni asfaltowej wraz z obcinaniem krawędzi

Planowany termin podpisania umowy w dniu 26.03.2015 r.

                                                                                                             


Olszewo–Borki, dnia 10.03.2015 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego
w rozumieniu przepisów ustawy PZP)

na zadanie pn.:Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych mieszankami mineralno-asfaltowymi wraz z mechanicznym obcięciem krawędzi na drogach gminnych na terenie Gminy Olszewo-Borki”

Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

  1. przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych mieszankami mineralno-asfaltowymi wraz z mechanicznym obcięciem krawędzi na drogach gminnych na terenie Gminy Olszewo-Borki,
  2. przewidywany zakres usług obejmuje:

- remont nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych o łącznej powierzchni 500 m2 (jest to ilość orientacyjna i może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego),

  1. Wykonawca jest zobowiązany do:

- zapewnienia we własnym zakresie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania prac.

- zapewnienia osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadających odpowiednie kwalifikacje,

  1. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za stan terenu w trakcie wykonywania przedmiotu umowy oraz uporządkuje teren po zakończeniu prac,
  2. za jakość stosowanych materiałów oraz wykonywanych prac i ich zgodność z wymaganiami odpowiada Wykonawca,
  3. na realizację zadania zostanie podpisana umowa zgodnie z załączonym wzorem umowy,
  4. Zamawiający będzie informował Wykonawcę zleceniem w formie pisemnej o konieczności przystąpienia do prac, podając miejsce dokonania napraw,
  5. Wykonawca przystąpi do prac w ciągu 3 dni od daty otrzymania informacji o konieczności przystąpienia do prac,
  6. po zakończeniu prac zostanie spisany protokół odbioru przez uprawnionych pracowników Zamawiającego i Wykonawcy.

Wymagany termin realizacji zamówieniaod dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2015 r.

Kryterium oceny ofert : Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny podanej w złotych za 1 m2 wyremontowanej nawierzchni asfaltowej wraz z obcinaniem krawędzi.

Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

1) formularz oferty według załączonego wzoru – załącznik nr 1,

2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według załączonego wzoru – załącznik nr 2,

3) oświadczenie na okoliczność braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia według załączonego wzoru – załącznik nr 3,

4) parafowany na każdej stronie wzór umowy – załącznik nr 4.

Załączniki do pobrania

Opis  sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:

Cena powinna zawierać:

1) wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,

2) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT,

3) cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Cena w złożonej ofercie winna być wpisana liczbowo i słownie,

Opis sposobu przygotowania oferty:

1) ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,

2) oferta winna być sporządzona w języku polskim,

3) oferta musi obejmować całość zamówienia,

4) formularz oferty należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.

Miejsce i termin złożenia oferty:

1) ofertę należy złożyć w terminie do dnia 17.03.2015 r. do godz. 09.00 w siedzibie Zamawiającego 07-415 Olszewo – Borki, ul. Broniewskiego 13, I piętro, 2A-biuro podawcze lub złożyć ją w formie elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ,

2) oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,

3) Zamawiający nie będzie prowadził sesji otwarcia ofert,

4) Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez okres 30 dni.

Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami:

Paweł Piotrowski – pracownik Referatu Inwestycji Gospodarki Komunalnej i Drogownictwa,
 tel. 029 761-31-07 wew.113 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informacje dotyczące zawierania umowy:

1) wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego zapytania propozycji cenowej. Umowa zostanie zawarta przed końcem związania Wykonawcy złożoną ofertą.

2) umowa zostanie zawarta z Wykonawcą wybranym w niniejszym postępowaniu

3) zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.) wobec zamówienia nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W związku z powyższym niniejsze zaproszenie do składania ofert nie jest zamówieniem.

4) otrzymanie od Państwa ofert nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.