11.jpg21.jpg31.jpg32.jpg41.JPG51.JPG950x284_Baner_Olszewo-Borki_11.png

Analiza rynku - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Olszewo – Borki, dnia 18.02.2015r.

 

INFORMACJA  O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Informuję, iż w wyniku analizy ofert na „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: ,,Przebudowa i remonty budynków użyteczności publiczne w gminie Olszewo – Borkiwybrana została oferta  firmy Usługi Projektowo- Inwestycyjno – Budowlane „KONBUD” s.c.  H.T. Konarzewska i G. Konarzewski, 07-415 Olszewo – Borki, ul. Dojazdowa 18, za kwotę:

Część I: Przebudowa budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w msc. Kordowo:

netto 1.800,00  zł, słownie (jeden tysiąc osiemset złotych)

podatek VAT 23%, tj.   414,00 zł, słownie (czterysta czternaście złotych)

brutto  2.214,00 zł, słownie (dwa tysiące dwieście czternaście złotych)

Część II: Przebudowa budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w msc. Żebry Stara Wieś:

netto 1.000,00 zł, słownie (jeden tysiąc złotych)

podatek VAT 23 %, tj. 230,00   zł, słownie (dwieście trzydzieści złotych)

brutto 1.230,00 zł, słownie (jeden tysiąc dwieście trzydzieści złotych)

Część III: Remont budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w msc. Rataje:

netto 1.600,00  zł, słownie (jeden tysiąc sześćset złotych)

podatek VAT 23 %, tj. 368,00 zł, słownie (trzysta sześćdziesiąt osiem złotych)

brutto  1.968,00 zł, słownie (jeden tysiąc dziewięćset sześćdziesiąt osiem złotych)

 


ZAPYTANIE OFERTOWE

(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego
w rozumieniu przepisów ustawy PZP)

 

Gmina Olszewo – Borki zaprasza do złożenia oferty cenowej na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: ,,Przebudowa i remonty budynków użyteczności publicznej w gminie Olszewo – Borki” w częściach:

  1. Przebudowa budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w msc. Kordowo.
  2. Przebudowa budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w msc. Żebry Stara Wieś.
  3. Remont budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w msc. Rataje.
  1. Realizacja inwestycji składa się z trzech zadań.

Wyłoniono Wykonawców, którzy zrealizują zadania za kwoty:

  1. Przebudowa budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w msc. Kordowo – zaoferowana kwota przez Wykonawcę wynosi 172.100,00 zł brutto.
  2. Przebudowa budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w msc. Żebry Stara Wieś - zaoferowana kwota przez Wykonawcę wynosi 99.317,65 zł brutto.
  3. Remont budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w msc. Rataje – zaoferowana kwota przez Wykonawcę wynosi 155.773,02 zł brutto.

Z dokumentacją projektową można zapoznać się w Urzędzie Gminy w Olszewie – Borkach, ul. Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo – Borki, pokój nr 13.

  1. Termin realizacji zamówienia:

Otwarcie ofert na ,,Przebudowę i remonty budynków użyteczności publicznej w gminie Olszewo – Borki.” nastąpiło dnia 29.01.2015r., w dniu 12.02.2015r. przetarg został rozstrzygnięty.

Przekazanie terenu budowy nastąpi w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy z Wykonawcą robót.

Rozpoczęcie robót w ciągu 7 dni od dnia przekazania terenu budowy.

Termin zakończenia inwestycji – planowany do dnia:

część 1 – 30.05.2015r., część 2 – 10.05.2015r., część 3 – 10.05.2015r.

Termin realizacji zamówienia może zostać przedłużony w przypadku przedłużenia terminu realizacji inwestycji.

Termin zawarcia umowy - nie później niż  dnia 28.02.2015r. (termin związania ofertą z Wykonawcami inwestycji).

III. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na całą inwestycję lub na części:

Część I na którą składają się zadania wymienione w części I ust. 1-2

Część II - zadanie wymienione w części I ust. 3

Umowa zostanie zawarta odrębnie na każde zadanie wymienione w części I ust. 1-3.

IV. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności:

1) wykonywanie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) oraz aktów wykonawczych – w specjalności:

1/ konstrukcyjno – budowlanej

2/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

3/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych

2) prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją będącą załącznikiem do umowy z Wykonawcą robót budowlanych,

3) koordynowanie wykonawstwa robót wszystkich branż przewidzianych do realizacji w dokumentacji projektowej,

4) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót,

5) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a  w  razie potrzeby uzyskanie opinii autora projektu,

6) opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania oraz zastosowania materiałów i urządzeń proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych lub Zamawiającego,

7) uczestniczenie przy przeprowadzaniu wszelkich prób, pomiarów i urządzeń,

8) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej umowy,

9) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu,

10) prowadzenie rozliczeń robót w zakresie rzeczowo – finansowym,

11) uczestniczenie w komisji odbioru końcowego zadania oraz w komisyjnych przeglądach gwarancyjnych,

V. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

1/ formularz oferty według załączonego wzoru – załącznik nr 1,

2/ oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2,

3/ parafowany wzór umowy – załącznik nr 3,

4/ zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców,

5/wykaz podstawowego personelu zaangażowanego w realizację zamówienia – załącznik nr 4.

Załączniki do pobrania

VI. Cena powinna zawierać:

1/ wartość dostawy usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,

2/ obowiązujący podatek od towarów i usług VAT,

3/ cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

 VII. Opis sposobu przygotowania oferty:

1) ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru”, „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert”,

2) cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie,

3) oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim,

4) formularz oferty należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.

VIII. Miejsce i termin złożenia oferty:

1/ Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 18.02.2015r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego:   07-415 Olszewo – Borki, ul. Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo – Borki, biuro podawcze (pokój 2A).

2/ Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.

IX. Informacje dotyczące zawierania umowy:

Umowa zostanie zawarta odrębnie na każde zadanie wymienione w części I ust. 1-3. Planowany termin zawarcia umów – 18.02.2015r.

 X. Kontakt z Zamawiającym:

tel. 029 761 –  31 – 07, fax 029 761-32-23.

 

Zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.  z 2013r., poz. 907 ze zm.) wobec zamówienia nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W związku z powyższym niniejsze zaproszenie do składania ofert nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa ofert nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.

Copyright - All Rights Reserved
Urzad Gminy Olszewo-Borki
ul. Wl. Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo - Borki, tel: (29) 761-31-07

Poprawny CSS!

Poprawny CSS!