Analiza rynku - Kształtowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Drężewo
- Szczegóły
- Opublikowano: piątek, 18, kwiecień 2014 12:18
Informuję, iż w wyniku przeprowadzonej analizy rynku na pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Kształtowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Drężewo, gm. Olszewo-Borki” w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach działania „Odnowa i rozwój wsi” objętego Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 najkorzystniejsze oferty złożyli:
1. Branża drogowa – DiM – PROJEKT Przedsiębiorstwo Projektowo-Wykonawcze Dróg i Mostów Leszek Chmielewski, 07-410 Ostrołęka ul. Wybickiego 20 za cenę 1.845,00 zł brutto.
2. Branża elektryczna – „BEMAR” Przedsiębiorstwo Usług Projektowo-Inwestycyjnych Marzena Bębenek, 07-411 Rzekuń ul. Mazowiecka 46 za cenę 1.168,50 zł brutto.
Olszewo-Borki dn. 18 kwietnia 2014r.
Olszewo – Borki, dnia 10 kwietnia 2014r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego
w rozumieniu przepisów ustawy PZP)
Gmina Olszewo – Borki zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej netto i brutto za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn.: „Kształtowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Drężewo, gm. Olszewo-Borki”.
Termin realizacji zamówienia:
Otwarcie ofert na realizację zadania pn.: „Kształtowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Drężewo, gm. Olszewo-Borki” nastąpiło dnia 01.04.2014r.
Termin rozpoczęcia inwestycji – zgodnie z zawartą umową z Wykonawcą robót.
Termin realizacji zamówienia planowany do 30.06.2014r.
Kwota wykonania inwestycji wynosi 205.910,37 zł netto, w tym:
- branża drogowa - 141.177,14 zł
- branża elektryczna - 64.733,23 zł
Z dokumentacją projektową można zapoznać się w Urzędzie Gminy w Olszewie – Borkach, ul. Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo – Borki, pokój nr 13.
Dokumentacja projektowa i SIWZ znajduje się w formie elektronicznej na stronie internetowej www.bip.olszewo-borki.pl w zakładce zamówienia publiczne – przetargi.
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
1) wykonywanie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1049) oraz aktów wykonawczych – w specjalności:
- drogowej,
- elektrycznej,
2) prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją oraz harmonogramem rzeczowo - finansowym będącymi załącznikami do umowy z Wykonawcą robót budowlanych,
3) koordynowanie wykonawstwa robót przewidzianych do realizacji w dokumentacji projektowej,
4) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót,
5) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby uzyskanie opinii autora projektu,
6) opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania oraz zastosowania materiałów i urządzeń proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych lub Zamawiającego,
7) uczestniczenie przy przeprowadzaniu wszelkich prób, pomiarów i urządzeń,
8) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej umowy,
9) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu,
10) prowadzenie rozliczeń robót w zakresie rzeczowo – finansowym,
11) uczestniczenie w komisji odbioru końcowego zadania oraz w komisjach odbiorów gwarancyjnych,
Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1) formularz oferty według załączonego wzoru - załącznik nr 1.
2) uprawnienia osób do nadzorowania robót budowlanych w specjalności:
- drogowej,
- elektrycznej.
3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy Pzp – załącznik nr 2.
4) Oświadczenie na okoliczność braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 – załącznik nr 3.
5) Wykaz co najmniej dwóch usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, gdzie pełnił funkcję inspektora nadzoru – załącznik nr 4
6) Wypełniony i parafowany na każdej stronie projekt umowy – załącznik nr 5.
Wykonawca może przedłożyć ofertę na jedno zadanie lub na obydwa zadania.
Cena powinna zawierać:
1) wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
2) obowiązujący podatek VAT od towarów i usług (jeżeli Wykonawca jest płatnikiem podatku VAT),
3) cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
Opis sposobu przygotowania oferty:
1) ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru”, „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert”,
2) cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie,
3) oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim,
4) oferta musi obejmować całość zamówienia,
5) formularz oferty należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
Miejsce i termin złożenia oferty:
1) ofertę należy złożyć w terminie do dnia 18.04.2014r. do godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Olszewie – Borkach, ul. Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo – Borki, pokój nr 2A (biuro podawcze).
2) oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
Zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z ze zm.) wobec zamówienia nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
W związku z powyższym niniejsze zaproszenie do składania ofert nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa ofert nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.