11.jpg21.jpg31.jpg32.jpg41.JPG51.JPG950x284_Baner_Olszewo-Borki_11.png

Analiza rynku - Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Olszewo-Borki w latach 2019-2020

 Olszewo – Borki, dnia 27 grudnia 2018r.

INFORMACJA  O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy zadania pn.:

„Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Olszewo-Borki w latach 2019-2020”

 

Zamawiający Gmina Olszewo-Borki z siedzibą 07-415 Olszewo-Borki ul. Wł. Broniewskiego 13 ogłasza wybór oferty najkorzystniejszej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018r. poz. 1986 ze zm.) o wartości szacunkowej poniżej 30.000 euro zadania pn.: „Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Olszewo-Borki w latach 2019-2020”

 

Wybrano Ofertę nr 3 złożoną przez Firmę BEMAR Przedsiębiorstwo Usług Projektowo Inwestycyjnych Marzena Bębenek, 07-411 Rzekuń ul. Mazowiecka 46 za kwotę:

 

1/ 3.936,00 zł brutto – za 1 miesiąc pełnienia usługi

słownie: trzy tysiące dziewięćset trzydzieści sześć złotych 00/100

2/ 94.464,00 zł brutto – za 2 lata pełnienia usługi

słownie: dziewięćdziesiąt cztery tysiące czterysta sześćdziesiąt cztery złote 00/100

W postępowaniu uczestniczyli następujący wykonawcy:

Oferta nr 1 – Firma MADO Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Andrzej Mróz 08-330 Kosów Lacki, ul. Leśna 3.

Oferta nr 2 – Firma ELZAN Zakład Robót Elektrycznych 07-420 Kadzidło, ul. Wspólna 8.

Planowany termin podpisania umowy w dniu  31 grudnia 2018r.


Olszewo – Borki dnia 05 grudnia 2018r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy PZP)

 

Gmina Olszewo – Borki zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zadania pn.:

„Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Olszewo-Borki w latach 2019-2020”

 

Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i prowadzone jest w celu realizacji zasady konkurencyjności. Nie stanowi zapytania o cenę w trybie art. 69 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2018r. poz. 1986 ze zm.).

I. Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2019r. do 31.12.2020r.
II. Kryterium oceny ofert – cena 100%.
III. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Olszewo-Borki obejmująca prace naprawczo-konserwacyjne 1620 punktów świetlnych (wg stanu na dzień ogłoszenia zapytania ofertowego) w okresie jednego miesiąca. W związku z budową i rozbudową oświetlenia na terenie Gminy Olszewo-Borki liczba punktów oświetlenia ulicznego w trakcie wykonywania usługi może wzrosnąć. Nie wpływa to jednak na zwiększenie wynagrodzenia dla Wykonawcy za wykonywanie prac w okresie trwania umowy

2. Zakres prac obejmuje:
1) wymianę niesprawnych źródeł światła,
2) wymianę i naprawę uszkodzonych elementów opraw,
3) regulację położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników,
4) zewnętrzne czyszczenie opraw, mycie kloszy odbłyśników,
5) wymianę niesprawnych bezpieczników,
6) wymianę uszkodzonego osprzętu elektrycznego w oprawach,
7) konserwację słupów, wysięgników, przewieszek, konstrukcji wsporczych,
8) prostowanie pochylonych słupów i wysięgników oświetlenia,
9) uzupełnianie i konserwację zamknięć skrzynek, wnęk słupowych,
10) przegląd i konserwację aparatury łączeniowej i sterowniczej,
11) czyszczenie i konserwację tablic rozdzielczych,
12) regulację zegarów sterowniczych,
13) wymianę niesprawnych urządzeń sterowniczych (zegarów, styczników, gniazd bezpiecznikowych),
14) wymianę uszkodzonych przewodów w słupach oświetleniowych i wysięgnikach,
15) usuwanie zwarć na liniach napowietrznych NN,
16) regulację zwisów oświetlenia drogowego,
17) lokalizację i naprawę uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetleniowe,
18) naprawę zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia ulicznego w sieci podwieszonej,
19) kontrolę sprawności oświetlenia na terenie gminy,
20) pomiary eksploatacyjne (rezystancji uziemień ochronnych, skuteczności ochrony przeciwpożarowej),
21) przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji dotyczących niesprawności oświetlenia drogowego wraz z usunięciem awarii,
22) wymianę (naprawie) uszkodzonych skrzynek sterowania oświetleniem ulicznym podwieszonych na słupach linii napowietrznych NN,
23) zabezpieczenie i wymianę uszkodzonych punktów świetlnych przez osoby trzecie, np. w wyniku kolizji drogowych (np. opraw, kloszy, daszków, szaf oświetleniowych),
24) montaż w okresie przedświątecznym i demontaż po tym okresie iluminacji świątecznej na słupach energetycznych,
25) pokrywanie kosztów utylizacji zużytych lamp oświetlenia drogowego przez zawarcie umowy z firmą specjalistyczną na odbiór odpadów niebezpiecznych,
26) wykonywanie okresowych podcinek drzewostanu w strefie linii oświetlenia drogowego zgodnie z protokołem z przeprowadzonego przeglądu, po uzgodnieniu z Zamawiającym,
27) konserwowanie oświetlenia i wykonywanie innych prac związanych z utrzymaniem urządzeń nie ujętych w umowie,
28) wymianę 100 szt. lamp oświetleniowych w miejscach wskazanych na energooszczędne zakupione przez Zamawiającego,
29) sporządzanie i prowadzenie ewidencji oświetlenia ulicznego z rozbiciem na poszczególne miejscowości (ilość lamp oświetleniowych, rodzaj lampy, rodzaj oprawy, moc żarówki wraz z naniesieniem graficznym na mapę).

3. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do wykonania prac, o których mowa w ust. 2 w terminie 2 dni od chwili zgłoszenia przez uprawnionego pracownika Urzędu Gminy za wyjątkiem pkt. 28 – obejmuje okres 1 roku i pkt. 29 - wykonać na koniec każdego roku.

4. W/w usługi należy wykonać przy użyciu materiałów posiadających atesty i dopuszczonych do użytku zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przy przestrzeganiu przepisów prawa budowlanego, przepisów przeciwpożarowych, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.

5. Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń („własnych" w rozumieniu zapewnionych przez Wykonawcę).

6. Wykonawca poniesie koszty naprawy zniszczeń, których dopuścił się podczas wykonywania usług.

7. Wykonawca zapewni na własny koszt kierownika robót posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy branży elektrycznej.

8. Na realizację niniejszego zadania zostanie podpisana umowa z Wykonawcą robót.

9. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy odbywać się będzie fakturami po upływie każdego miesiąca realizacji przedmiotu umowy.

IV. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1. Formularz oferty - Załącznik nr 1,
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2. Ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą na zasadzie spełnienia-nie spełnienia.
3. Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania– Załącznik nr 3, Zamawiający żąda, żeby Wykonawca wykazał nie później niż na dzień składania ofert brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 25a ust 1 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek o braku podstaw do wykluczenia powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
4. Oświadczenie w sprawie posiadanych uprawnień – Załącznik nr 4.
5. Parafowany wzór umowy – Załącznik nr 5

Załączniki do pobrania

V. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
1. Wykonawca ma złożyć jedną jednowariantową ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia, obejmującą jedną cenę łączną takiej oferty w złotych polskich bez podatku VAT i cenę obejmującą obowiązujący podatek VAT oraz stawkę podatku, a także jego wysokość.
2. W ramach ceny Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia które warunkują prawidłowe wykonanie przedmiotowego zadania.
3. Każda podana cena ma być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
4. Cena oferty ma być podana w złotych na termin składania ofert i ma być obowiązująca na okres trwania umowy.
5. Jako cenę ofertową przyjmuje się cenę netto powiększoną o obowiązujący podatek VAT.
6. Cena ofertowa ma charakter ryczałtowy.
VI. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta na realizację zadania pn. „Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Olszewo-Borki w latach 2019-2020”.
2. Cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie.
3. Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim.
4. Oferta musi obejmować całość zamówienia.
5. Formularz oferty należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.

VII. Miejsce i termin złożenia oferty:
1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 18.12.2018r. do godz. 09.00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Olszewie – Borkach, ul. Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo – Borki, sekretariat, pokój nr 18 (I piętro) lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
2. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
3. Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert.

VIII. Kontakt z Zamawiającym:
tel. 510-475-819,  e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

XI.  Uwagi
Zamawiający może zmniejszyć zakres zamówienia, tj. okres pełnienia usługi, do kwoty 30 000 euro zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 1986 ze zm.).

Wykonawca, który złoży ofertę w prowadzonym postępowaniu wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1000)
Zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 ze zm.) wobec zamówienia nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

W związku z powyższym niniejsze zaproszenie do składania ofert nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa ofert nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron. 

Copyright - All Rights Reserved
Urzad Gminy Olszewo-Borki
ul. Wl. Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo - Borki, tel: (29) 761-31-07

Poprawny CSS!

Poprawny CSS!