Analiza rynku - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Olszewo-Borki”
- Szczegóły
- Opublikowano: poniedziałek, 29, październik 2018 11:14
Olszewo – Borki, dnia 29 października 2018r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Olszewo – Borki” w następujących częściach:
Część I: „Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Antonie, Dobrołęka, Grabowo, Mostowo, Nożewo, Przystań, Stepna Michałki - kolonia „Grądzik”, Żebry Chudek, Żebry Stara Wieś, gm. Olszewo-Borki.”
Część II: „Zakup i montaż oświetlenia solarnego w msc. Działyń/Skrzypek, Nowa Wieś, gm. Olszewo-Borki.”
Część III: „Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Antonie, Olszewo-Borki, gm. Olszewo-Borki.”
Część IV: „Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Drężewo, Nakły, gm. Olszewo-Borki.”
Zamawiający Gmina Olszewo-Borki z siedzibą 07-415 Olszewo-Borki ul. Wł. Broniewskiego 13 ogłasza wybór oferty najkorzystniejszej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018r. poz. 1986 ze zm.) o wartości szacunkowej poniżej 30.000 euro dla części I, II, III, IV zadania pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Olszewo – Borki”
Wybrano Ofertę nr 1 złożoną przez Firmę Instalatorstwo Elektryczne Mieczysław Kwiatkowski, 07-410 Ostrołęka, ul. Sikorskiego 7 za kwotę:
Część I: „Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Antonie, Dobrołęka, Grabowo, Mostowo, Nożewo, Przystań, Stepna Michałki - kolonia „Grądzik”, Żebry Chudek, Żebry Stara Wieś, gm. Olszewo-Borki.”
za łączną kwotę: 3.174,63zł brutto (słownie: trzy tysiące sto siedemdziesiąt cztery złote 63/100) w tym:
1/ Antonie ul. Nowa - 359,16 zł brutto
2/ Dobrołęka (wzdłuż drogi krajowej nr 61) - 730,62 zł brutto
3/ Grabowo (wzdłuż drogi krajowej nr 61) - 236,16 zł brutto
4/ Mostowo (kolonia) - 436,65 zł brutto
5/ Nożewo - 296,43 zł brutto
6/ Przystań ul. Sosnowa- 340,71 zł brutto
7/ Stepna Michałki kolonia „Grądzik” - 173,43 zł brutto
8/ Żebry Chudek (wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 544) - 360,39 zł brutto
9/ Żebry Stara Wieś (wzdłuż drogi powiatowej nr 2549W) - 241,08 zł brutto
Część II: „Zakup i montaż oświetlenia solarnego w msc. Działyń/Skrzypek, Nowa Wieś, gm. Olszewo-Borki.”
za łączną kwotę: 378,84zł brutto (słownie: trzysta siedemdziesiąt osiem złotych 84/100) w tym:
1/ Działyń/Skrzypek – uliczna lampa solarna – 1 szt. - 54,12 zł brutto
2/ Nowa Wieś ul. Kościelna, ul. Słoneczna – uliczne lampy solarne – 6 szt. - 324,72 zł brutto
Część III: „Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Antonie, Olszewo-Borki, gm. Olszewo-Borki.”
Za łączną kwotę: 317,34zł brutto ( słownie: trzysta siedemnaście złotych 34/100) w tym:
1/ Antonie ul. Skansenowa - 169,74 zł brutto
2/ Olszewo-Borki ul. Pogodna, ul. Słoneczna - 147,60 zł brutto
Część IV: „Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Drężewo, Nakły, gm. Olszewo-Borki.”
Za łączną kwotę: 457,56zł brutto ( słownie: czterysta pięćdziesiąt siedem złotych 56/100) w tym:
1/ Drężewo ul. Akacjowa - 161,13 zł brutto
2/ Nakły ul. Diamentowa - 296,43 zł brutto
Planowany termin podpisania umowy w dniu dzisiejszym, tj. 29 października 2018r.
Olszewo – Borki, dnia 17 października 2018r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Olszewo – Borki zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych polskich kwoty 30.000 euro na: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Olszewo-Borki” w częściach:
Część I: Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Antonie, Dobrołęka, Grabowo, Mostowo, Nożewo, Przystań, Stepna Michałki - kolonia „Grądzik”, Żebry Chudek, Żebry Stara Wieś, gm. Olszewo-Borki.
Część II: Zakup i montaż oświetlenia solarnego w msc. Działyń/Skrzypek, Nowa Wieś, gm. Olszewo-Borki.
Część III: Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Antonie, Olszewo-Borki, gm. Olszewo-Borki.
Część IV: Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Drężewo, Nakły, gm. Olszewo-Borki.
Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i prowadzone jest w celu realizacji zasady konkurencyjności. Nie stanowi zapytania o cenę w trybie art. 69 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2017r. poz. 1579 ze zm.).
- Realizacja inwestycji:
Celem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego i w jego imieniu usługi inspektora nadzoru na zadaniu pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Olszewo-Borki” w 4 częściach.
- W przeprowadzonym postępowaniu w ramach przetargu nieograniczonego na realizację przedmiotowego zadania wpłynęła jedna oferta, którą otwarto w dniu 10 października 2018r. Obecnie trwają prace Komisji Przetargowej.
- Dokumentacja projektowa do pobrania ze strony http://bip.olszewo-borki.samorzady.pl/?a=1237
- Wartość robót budowlanych według przedłożonej oferty wynosi:
Część I: Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Antonie, Dobrołęka, Grabowo, Mostowo, Nożewo, Przystań, Stepna Michałki - kolonia „Grądzik”, Żebry Chudek, Żebry Stara Wieś, gm. Olszewo-Borki. 264.232,52 zł brutto
Część II: Zakup i montaż oświetlenia solarnego w msc. Działyń/Skrzypek, Nowa Wieś, gm. Olszewo-Borki. 30.996,00 zł brutto
Część III: Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Antonie, Olszewo-Borki, gm. Olszewo-Borki. 26.118,20 zł brutto
Część IV: Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Drężewo, Nakły, gm. Olszewo-Borki. 38.058,89 zł brutto
- Termin realizacji zamówienia:
1) terminem rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia jest data zawarcia umowy z Wykonawcą robót budowlanych. Planowany termin zawarcia umów do dnia 08.11.2018r.
2) planowany termin zakończenia robót budowlanych:
Część I - do dnia 31 stycznia 2019 roku
Część II - do dnia 30 listopada 2018 roku
Część III - do dnia 31 stycznia 2019 roku
Część IV – do dnia 31 stycznia 2019 roku
- Wykonawca, w ramach ustalonego wynagrodzenia, zobowiązuje się do pełnienia nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego w okresie realizacji inwestycji oraz w okresie gwarancji i rękojmi tj. od dnia dokonania odbioru końcowego zadania do dnia, w którym upłynie okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót, bądź do dnia usunięcia wad lub usterek ujawnionych w okresie gwarancji i rękojmi.
- Płatność za realizację usługi - jednorazowo po zakończeniu realizacji zamówienia w ciągu 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.
- Kod CPV 71520000-90 – Usługi nadzoru budowlanego.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na całą inwestycję lub na poszczególne części.
Dopuszcza się wskazanie 1 osoby do pełnienia funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej na więcej niż I część.
Umowy zostaną zawarte odrębnie na każde zadanie wymienione w części I ust. 3.
- Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
1/ wykonywanie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2018r., poz.1202 ze zm.) oraz aktów wykonawczych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energoenergetycznych,
2/ prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją będącą załącznikiem do umowy z Wykonawcą robót budowlanych,
3/ koordynowanie wykonawstwa robót przewidzianych do realizacji w dokumentacji projektowej,
4/ kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót,
5/ rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby uzyskanie opinii autora projektu,
6/ opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania oraz zastosowania materiałów i urządzeń proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych lub Zamawiającego,
7/ uczestniczenie przy przeprowadzaniu wszelkich prób, pomiarów i urządzeń,
8/ udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej umowy,
9/ dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu,
10/ prowadzenie rozliczeń robót w zakresie rzeczowo – finansowym,
11/ uczestniczenie w komisji odbioru częściowego i odbioru końcowego zadania oraz w komisyjnych przeglądach gwarancyjnych.
12/ DYSPOZYCYJNOŚĆ:
Zamawiający wymaga obecności na terenie budowy oraz stawienia się w siedzibie Zamawiającego lub na terenie budowy w ciągu 60 minut od zawiadomienia telefonicznego.
IV. Wiedza i doświadczenie
W zakresie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru, kierownika budowy lub równoważnej, na zakończonym zadaniu, polegającym na budowie lub przebudowie linii oświetlenia drogowego o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto dla I, III i IV części zamówienia oraz co najmniej 20.000,00 zł dla części II zamówienia (składając ofertę na cztery części należy wykazać co najmniej trzy usługi o wartości jw.).
V. W zakresie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem następującymi osobami:
- Jedną osobą dla każdej z części zamówienia, która będzie pełnić funkcję inspektora robót elektrycznych posiadającą:
- wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energoenergetycznych,
- minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót lub kierowaniu ww. robotami.
- Dopuszcza się wskazanie 1 osoby do pełnienia funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej na więcej niż I część.
- Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
- Formularz oferty według załączonego wzoru – załącznik nr 1,
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2.1,
- Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania– załącznik nr 2.2,
- Wykaz podstawowego personelu zaangażowanego w realizację zamówienia wraz z uprawnieniami i aktualnymi zaświadczeniami izby inżynierów budownictwa – załącznik nr 3,
- Wykaz co najmniej jednej usługi wykonanej w okresie ostatnich trzech lat, gdzie pełnił funkcję inspektora nadzoru, kierownika budowy, bądź równoważnej o wartości inwestycji co najmniej 100.000,00 zł brutto dla I, III i IV części zamówienia oraz co najmniej 20.000,00 zł dla części II zamówienia (składając ofertę na cztery części należy wykazać co najmniej trzy usługi o wartości jw.) wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, np. referencje, lub zaświadczenia potwierdzające prawidłowe wykonanie usług – załącznik nr 4,
- Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5.
- Cena powinna zawierać:
- Wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia.
- Obowiązujący podatek VAT od towarów i usług (jeżeli Wykonawca jest płatnikiem podatku VAT).
- Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę jest ceną ryczałtową obowiązującą przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
VIII. Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji:
1. Przy wyborze Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny brutto.
2. Przez „cenę” Zamawiający rozumie koszt wykonania całego zamówienia z podatkiem VAT wskazanym przez Wykonawcę w ofercie – obejmujący cały przedmiot zamówienia.
3. Wykonanie zamówienia zostanie powierzone Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza oraz będzie spełniała wszystkie wymagane warunki.
- Opis sposobu przygotowania oferty:
- Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru”, „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert”.
- Formularz oferty należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
- Cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie.
- Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim.
X. Miejsce i termin złożenia oferty
- Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert.
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 29.10.2018r. do godz. 09.00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Olszewie – Borkach, ul. Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo – Borki, sekretariat, pokój nr 18 (I piętro) lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
- Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
XI. Kontakt z Zamawiającym:
Tel. 510-475-819, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
XII. Inne:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia, w każdej części zamówienia, wraz ze zmniejszeniem kwoty wynagrodzenia, uwzględniając zawartą umowę z Wykonawcą robót budowlanych.
Wykonawca, który złoży ofertę w prowadzonym postępowaniu wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1000)
Zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 ze zm.) wobec zamówienia nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
W związku z powyższym niniejsze zaproszenie do składania ofert nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa ofert nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.