Analiza rynku - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy w Olszewie-Borkach
- Szczegóły
- Opublikowano: wtorek, 01, kwiecień 2014 11:25
Olszewo - Borki, dn. 01.04.2014 r.
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy w Olszewie-Borkach
Urząd Gminy w Olszewie - Borkach zaprasza do złożenia oferty cenowej o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości w złotych polskich kwoty 14.000 euro na Zakup i dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy w Olszewie-Borkach, zgodnie z poniższym:
Lp. |
Przedmiot zamówienia |
Ilość sztuk |
|
1. |
HP Pro 3500 MT (D5S51EA) |
4 |
|
2. |
20'' LG 20EN33SS-B czarny |
4 |
|
3. |
Komputer Lenovo AIO C440 i3-3240 4GB 500GB Win8 21,5" multi-touch Kod producenta: [57-318303] |
1 |
|
4. |
Seagate Wireless PLus 1TB Wifi/USB3.0 Kod producenta: [STCK1000200] |
1 |
|
5. |
HP LaserJet M1132 MFP |
1 |
|
6. |
D-Link Wireless N Range Extender - DAP-1320 |
1 |
|
7. |
Linksys WET610N |
1 |
Wymagania dotyczące oferty
- Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi informacjami zawartymi w ogłoszeniu w celu prawidłowego przygotowania oferty.
- Złożona oferta powinna być zgodna z wymaganiami ogłoszenia pod rygorem jej odrzucenia.
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (wypełniony „Formularz cenowy").
- Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
- Wykonawca poda na formularzu oferty wynagrodzenie brutto, które oczekuje otrzymać za wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Ofertę należy złożyć w języku polskim.
- Ofertę na druku wg załącznika nr 1, należy złożyć w formie pisemnej w terminie do 9.04.2014 r.w siedzibie Urzędu Gminy w Olszewie-Borkach ul. Wł. Broniewskiego 13 pok. 9 (sekretariat) w następujących formach (każdorazowo decyduje data wpływu do Zamawiającego): osobiście do siedziby Zamawiającego adres j.w., przesłać listem tradycyjnym na adres j.w., przesłać faxem na nr +48 29 761 32 23, przesłać elektronicznie (jeden plik PDF) na mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę i zostaną zwrócone wykonawcom.
- Wykonawca może złożyć ofertę na własnych formularzach, których treść i układ graficzny muszą być zgodne z formularzami załączonymi do ogłoszenia, oferta powinna zawierać: nazwę i adres Wykonawcy, dane kontaktowe Wykonawcy, wartość oferty (netto oraz brutto) i ceny jednostkowe, termin ważności oferty.
Informacje o trybie otwarcia i oceny ofert
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień do treści złożonej oferty.
- Zamawiający wzywa, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
- Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie;
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem nie powodujące istotnych zmian w treści oferty;
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- Jeśli Wykonawca, w którego ofercie zamawiający dokonał poprawek omyłek polegających na niezgodności oferty z ogłoszeniem nie powodujących istotnych zmian w treści oferty, w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na dokonanie tych poprawek, spowoduje to odrzucenie jego oferty.
- Zamawiający nie przewiduje organizacji publicznego otwarcia ofert.
- Kryterium oceny ofert - 100 pkt cena najniższa.
Informacja o sposobie porozumiewania się
- Porozumiewanie się Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się drogą pisemną z dopuszczeniem możliwości przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień i informacji za pomocą faxu +48 29 761 32 23 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. przy czym dla swojej ważności ten sposób korespondencji wymaga dotarcia treści pisma do Zamawiającego przed upływem terminu. Korespondencję uważa się za doręczoną z chwilą, gdy doszła ona do Zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jej treścią.
- W przypadku uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt telefoniczny 29 761 31 07 wew. 108 lub mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) wobec zamówienia nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
W związku z powyższym niniejsze zaproszenie do składania ofert nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa ofert nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.