11.jpg21.jpg31.jpg32.jpg41.JPG51.JPG950x284_Baner_Olszewo-Borki_11.png

Analiza rynku - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.:,,Przebudowa drogi gminnej w msc. Drężewo ul. Dębowa gm. Olszewo-Borki’’

Olszewo-Borki, dnia 03.09.2018 r.

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

 

Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.)niniejszym informuje:

Otwarcie ofert na zadanie pn.: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.:,,Przebudowa drogi gminnej w  msc. Drężewo ul. Dębowa gm. Olszewo-Borki’’ składającego się z dwóch części:

Część I – Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię bitumiczną  od km 0+098 do km 0+647

Część II – Wykonanie nawierzchni bitumicznej od km 0+098 do km 0+647odbyło się w dniu 03.09.2018 r. o godz. 12 15

2.  Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę  5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) brutto.

3.  W wyznaczonym terminie wpłynęło 2 (dwie) oferty, z tego:

     1/ 2 (dwie ) oferty zostały złożone w opakowaniach prawidłowo zamkniętych,

     2/  0 (zero) ofert zostało złożonych w opakowaniach uszkodzonych lub otwartych.

4. Termin wykonania zadania31 dni od daty zakończenia robót budowlanych.

Planowany termin zakończenia robót budowlanych dla części I  - do dnia 30 września 2018 roku; dla części II – do dnia 31 października 2018 roku.

5. Termin płatności faktury za wykonaną pracę - po zakończonej realizacji, w ciągu 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.

6.  Informacja o otwartych ofertach:

     1/  liczba otwartych ofert: 2 (dwie);

     2/  dane z otwartych ofert.

 

Nr. Oferty

Nazwa i Adres Wykonawcy

Cena oferty brutto na wykonanie zadania

polegającego na pełnieniu funkcji

inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.:

,,Przebudowa drogi gminnej w  msc. Drężewo

ul. Dębowa gm. Olszewo-Borki’’

składającego się z dwóch części:

Część I – Wykonanie podbudowy pod

nawierzchnię bitumiczną  od km 0+098 do km 0+647

Część II – Wykonanie nawierzchni

bitumicznej od km 0+098 do km 0+647

1

DIM-PROJEKT Przedsiębiorstwo

Projektowo-Wykonawcze Dróg

i Mostów Leszek Chmielewski

07-410 Ostrołęka,

ul. J. Wybickiego 20

4920,00 zł

2

Ryszard Gogulski

07-410 Ostrołęka
ul. Sochaczewskiego 6/13

6500,00 zł


Olszewo – Borki dnia 23 sierpnia 2018 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Gmina Olszewo – Borki zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych polskich kwoty 30.000 euro na „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.:,,Przebudowa drogi gminnej w  msc. Drężewo ul. Dębowa gm. Olszewo-Borki’’ składającego się z dwóch części:

Część I – Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię bitumiczną  od km 0+098 do km 0+647

Część II – Wykonanie nawierzchni bitumicznej od km 0+098 do km 0+647

 

Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i prowadzone jest w celu realizacji zasady konkurencyjności. Nie stanowi zapytania o cenę w trybie art. 69 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.)

 

  1. Realizacja inwestycji:

Celem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego i w jego imieniu usługi inspektora nadzoru dla zadania pn.: ,,Przebudowa drogi gminnej w  msc. Drężewo ul. Dębowa gm. Olszewo-Borki’’

Część I – Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię bitumiczną  od km 0+098 do km 0+647

Część II – Wykonanie nawierzchni bitumicznej od km 0+098 do km 0+647

 

W dniu 9 sierpnia 2018 r. nastąpiło otwarcie ofert w przetargu nieograniczonego na realizację     przedmiotowego zadania, obecnie trwa postępowanie celem wyboru Wykonawcy.

  1. Dokumentacja projektowa do pobrania ze strony http://bip.olszewo-borki.samorzady.pl/?a=1202
  2. Wartość robót według najkorzystniejszej oferty wynosi:

Część I Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię bitumiczną  od km 0+098 do km 0+647, kwota 374.057,64 zł brutto.

Część II – Wykonanie nawierzchni bitumicznej od km 0+098 do km 0+647, kwota 354.163,74 zł  brutto.

Informacja z otwarcia ofert z dnia 10.08.2018 r. dostępna jest na stronie: http://bip.olszewo-   borki.samorzady.pl/?a=1202

  1. Termin realizacji zamówienia:

1)      terminem rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia jest data zawarcia umowy z Wykonawcą robót budowlanych. Planowany termin zawarcia umów 4 września 2018 r.;

2)      planowany termin zakończenia robót budowlanych dla części I  - do dnia 30 września 2018 roku; dla części II – do dnia 31 października 2018 roku.

3)      planowany termin zakończenia obowiązków inspektora nadzoru do 31 dni od daty zakończenia robót budowlanych.

  1. Wykonawca, w ramach ustalonego wynagrodzenia, wykonywał będzie czynności w okresie gwarancji i rękojmi, udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót.
  2. Płatność za realizację zamówienia będzie jednorazowa po zakończeniu realizacji zamówienia w ciągu 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  3. Kod CPV 71520000-90 – Usługi nadzoru budowlanego.

 

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych – tj. jedna oferta na dwie części.
  2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności:

1/ wykonywanie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.) oraz aktów wykonawczych w następujących specjalnościach robót budowlanych w zakresie branży drogowej;

2/ prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją będącą załącznikiem do umowy z Wykonawcą robót budowlanych;

3/  koordynowanie wykonawstwa robót przewidzianych do realizacji w dokumentacji projektowej;

4/ kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót;

5/ rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a  w  razie potrzeby uzyskanie opinii autora projektu;

6/ opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania oraz zastosowania materiałów i urządzeń proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych lub Zamawiającego;

7/ uczestniczenie przy przeprowadzaniu wszelkich prób, pomiarów i urządzeń;

8/ udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej umowy;

9/ dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu;

10/ prowadzenie rozliczeń robót w zakresie rzeczowo – finansowym;

11/uczestniczenie w komisji odbioru częściowego i odbioru końcowego zadania oraz w komisyjnych przeglądach gwarancyjnych.

IV. Wiedza i doświadczenie

W zakresie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy, na zakończonym zadaniu, polegającym na budowie lub przebudowie drogi wraz z infrastrukturą o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto.

V. W zakresie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem następującymi osobami:

  1. inspektor robót budowlanych w specjalności drogowej posiadający:
  • wymagane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej;
  • minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót lub kierowaniu ww. robotami.

    VI.
    Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
  • wykaz co najmniej jednej usługi wykonanej w okresie ostatnich trzech lat, gdzie pełnił funkcję inspektora nadzoru lub kierownika budowy o wartości inwestycji co najmniej 500.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, np. referencje, lub zaświadczenia potwierdzające prawidłowe wykonanie usług – załącznik nr 4;

    Załączniki do pobrania

    VII. Cena powinna zawierać:
  1. formularz oferty według załączonego wzoru – załącznik nr 1;
  2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2.1 i 2.2;
  3. wykaz podstawowego personelu zaangażowanego w realizację zamówienia wraz z uprawnieniami i aktualnymi zaświadczeniami izby inżynierów budownictwa – załącznik nr 3;
  1. oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5.

 1/ wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia z uwzględnieniem możliwości  wystąpienia robót uzupełniających i dodatkowych w trakcie realizacji zamówienia bez dodatkowego wynagrodzenia.

       2/   obowiązujący podatek VAT od towarów i usług (jeżeli Wykonawca jest płatnikiem podatku VAT);

       3/   cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę  jest ceną ryczałtową obowiązującą przez  okres ważności umowy  i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania;

  1. VIII.        Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji:

        1/   przy wyborze Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny brutto;

        2/   przez „cenę” Zamawiający rozumie koszt wykonania całego zamówienia z podatkiem VAT

              wskazanym przez Wykonawcę w ofercie – obejmujący cały przedmiot zamówienia;

       3/  wykonanie zamówienia zostanie powierzone Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza

              oraz będzie spełniała wszystkie wymagane warunki.

  1. IX.               Opis sposobu przygotowania oferty:

        1/ ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na pełnienie     funkcji inspektora nadzoru”, „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert”;

       2/  cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie;

      3/   oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim;

      4/   formularz oferty należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.

  1. X.                    Miejsce i termin złożenia oferty:
  2. XI.              Kontakt z Zamawiającym:
  1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 03.09.2018 r. do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Olszewie – Borkach, ul. Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo – Borki, pokój nr 2A (biuro podawcze) lub za pośrednictwem operatora pocztowego;
  2. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania;
  3. Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert.

       tel. 029 761 31 07 lub 503-154-630, fax 029 643-20-74, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) wobec zamówienia nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

W związku z powyższym niniejsze zaproszenie do składania ofert nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa ofert nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.

Copyright - All Rights Reserved
Urzad Gminy Olszewo-Borki
ul. Wl. Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo - Borki, tel: (29) 761-31-07

Poprawny CSS!

Poprawny CSS!