Analiza rynku - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.:,,Przebudowa drogi gminnej w msc. Drężewo ul. Dębowa gm. Olszewo-Borki’’
- Szczegóły
- Opublikowano: wtorek, 04, wrzesień 2018 09:47
Olszewo-Borki, dnia 03.09.2018 r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.)niniejszym informuje:
Otwarcie ofert na zadanie pn.: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.:,,Przebudowa drogi gminnej w msc. Drężewo ul. Dębowa gm. Olszewo-Borki’’ składającego się z dwóch części:
Część I – Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię bitumiczną od km 0+098 do km 0+647
Część II – Wykonanie nawierzchni bitumicznej od km 0+098 do km 0+647odbyło się w dniu 03.09.2018 r. o godz. 12 15
2. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) brutto.
3. W wyznaczonym terminie wpłynęło 2 (dwie) oferty, z tego:
1/ 2 (dwie ) oferty zostały złożone w opakowaniach prawidłowo zamkniętych,
2/ 0 (zero) ofert zostało złożonych w opakowaniach uszkodzonych lub otwartych.
4. Termin wykonania zadania31 dni od daty zakończenia robót budowlanych.
Planowany termin zakończenia robót budowlanych dla części I - do dnia 30 września 2018 roku; dla części II – do dnia 31 października 2018 roku.
5. Termin płatności faktury za wykonaną pracę - po zakończonej realizacji, w ciągu 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.
6. Informacja o otwartych ofertach:
1/ liczba otwartych ofert: 2 (dwie);
2/ dane z otwartych ofert.
Nr. Oferty |
Nazwa i Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto na wykonanie zadania polegającego na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: ,,Przebudowa drogi gminnej w msc. Drężewo ul. Dębowa gm. Olszewo-Borki’’ składającego się z dwóch części: Część I – Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię bitumiczną od km 0+098 do km 0+647 Część II – Wykonanie nawierzchni bitumicznej od km 0+098 do km 0+647 |
1 |
DIM-PROJEKT Przedsiębiorstwo Projektowo-Wykonawcze Dróg i Mostów Leszek Chmielewski 07-410 Ostrołęka, ul. J. Wybickiego 20 |
4920,00 zł |
2 |
Ryszard Gogulski 07-410 Ostrołęka |
6500,00 zł |
Olszewo – Borki dnia 23 sierpnia 2018 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Olszewo – Borki zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych polskich kwoty 30.000 euro na „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.:,,Przebudowa drogi gminnej w msc. Drężewo ul. Dębowa gm. Olszewo-Borki’’ składającego się z dwóch części:
Część I – Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię bitumiczną od km 0+098 do km 0+647
Część II – Wykonanie nawierzchni bitumicznej od km 0+098 do km 0+647
Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i prowadzone jest w celu realizacji zasady konkurencyjności. Nie stanowi zapytania o cenę w trybie art. 69 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.)
- Realizacja inwestycji:
Celem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego i w jego imieniu usługi inspektora nadzoru dla zadania pn.: ,,Przebudowa drogi gminnej w msc. Drężewo ul. Dębowa gm. Olszewo-Borki’’
Część I – Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię bitumiczną od km 0+098 do km 0+647
Część II – Wykonanie nawierzchni bitumicznej od km 0+098 do km 0+647
W dniu 9 sierpnia 2018 r. nastąpiło otwarcie ofert w przetargu nieograniczonego na realizację przedmiotowego zadania, obecnie trwa postępowanie celem wyboru Wykonawcy.
- Dokumentacja projektowa do pobrania ze strony http://bip.olszewo-borki.samorzady.pl/?a=1202
- Wartość robót według najkorzystniejszej oferty wynosi:
Część I – Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię bitumiczną od km 0+098 do km 0+647, kwota 374.057,64 zł brutto.
Część II – Wykonanie nawierzchni bitumicznej od km 0+098 do km 0+647, kwota 354.163,74 zł brutto.
Informacja z otwarcia ofert z dnia 10.08.2018 r. dostępna jest na stronie: http://bip.olszewo- borki.samorzady.pl/?a=1202
- Termin realizacji zamówienia:
1) terminem rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia jest data zawarcia umowy z Wykonawcą robót budowlanych. Planowany termin zawarcia umów 4 września 2018 r.;
2) planowany termin zakończenia robót budowlanych dla części I - do dnia 30 września 2018 roku; dla części II – do dnia 31 października 2018 roku.
3) planowany termin zakończenia obowiązków inspektora nadzoru do 31 dni od daty zakończenia robót budowlanych.
- Wykonawca, w ramach ustalonego wynagrodzenia, wykonywał będzie czynności w okresie gwarancji i rękojmi, udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót.
- Płatność za realizację zamówienia będzie jednorazowa po zakończeniu realizacji zamówienia w ciągu 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.
- Kod CPV 71520000-90 – Usługi nadzoru budowlanego.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych – tj. jedna oferta na dwie części.
- Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
1/ wykonywanie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.) oraz aktów wykonawczych w następujących specjalnościach robót budowlanych w zakresie branży drogowej;
2/ prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją będącą załącznikiem do umowy z Wykonawcą robót budowlanych;
3/ koordynowanie wykonawstwa robót przewidzianych do realizacji w dokumentacji projektowej;
4/ kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót;
5/ rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby uzyskanie opinii autora projektu;
6/ opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania oraz zastosowania materiałów i urządzeń proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych lub Zamawiającego;
7/ uczestniczenie przy przeprowadzaniu wszelkich prób, pomiarów i urządzeń;
8/ udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej umowy;
9/ dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu;
10/ prowadzenie rozliczeń robót w zakresie rzeczowo – finansowym;
11/uczestniczenie w komisji odbioru częściowego i odbioru końcowego zadania oraz w komisyjnych przeglądach gwarancyjnych.
IV. Wiedza i doświadczenie
W zakresie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy, na zakończonym zadaniu, polegającym na budowie lub przebudowie drogi wraz z infrastrukturą o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto.
V. W zakresie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem następującymi osobami:
- inspektor robót budowlanych w specjalności drogowej posiadający:
- wymagane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej;
- minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót lub kierowaniu ww. robotami.
VI. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: - wykaz co najmniej jednej usługi wykonanej w okresie ostatnich trzech lat, gdzie pełnił funkcję inspektora nadzoru lub kierownika budowy o wartości inwestycji co najmniej 500.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, np. referencje, lub zaświadczenia potwierdzające prawidłowe wykonanie usług – załącznik nr 4;
Załączniki do pobrania
VII. Cena powinna zawierać:
- formularz oferty według załączonego wzoru – załącznik nr 1;
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2.1 i 2.2;
- wykaz podstawowego personelu zaangażowanego w realizację zamówienia wraz z uprawnieniami i aktualnymi zaświadczeniami izby inżynierów budownictwa – załącznik nr 3;
- oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5.
1/ wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia z uwzględnieniem możliwości wystąpienia robót uzupełniających i dodatkowych w trakcie realizacji zamówienia bez dodatkowego wynagrodzenia.
2/ obowiązujący podatek VAT od towarów i usług (jeżeli Wykonawca jest płatnikiem podatku VAT);
3/ cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę jest ceną ryczałtową obowiązującą przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania;
- VIII. Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji:
1/ przy wyborze Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny brutto;
2/ przez „cenę” Zamawiający rozumie koszt wykonania całego zamówienia z podatkiem VAT
wskazanym przez Wykonawcę w ofercie – obejmujący cały przedmiot zamówienia;
3/ wykonanie zamówienia zostanie powierzone Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza
oraz będzie spełniała wszystkie wymagane warunki.
- IX. Opis sposobu przygotowania oferty:
1/ ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru”, „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert”;
2/ cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie;
3/ oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim;
4/ formularz oferty należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
- X. Miejsce i termin złożenia oferty:
- XI. Kontakt z Zamawiającym:
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 03.09.2018 r. do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Olszewie – Borkach, ul. Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo – Borki, pokój nr 2A (biuro podawcze) lub za pośrednictwem operatora pocztowego;
- Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania;
- Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert.
tel. 029 761 31 07 lub 503-154-630, fax 029 643-20-74, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) wobec zamówienia nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
W związku z powyższym niniejsze zaproszenie do składania ofert nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa ofert nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.