Analiza rynku - Przebudowa dróg gminnych w w gminie Olszewo-Borki
- Szczegóły
- Opublikowano: czwartek, 17, maj 2018 08:03
Olszewo – Borki dnia 20 kwietnia 2018 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Olszewo – Borki zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych polskich kwoty 30.000 euro na „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: ,,Przebudowa dróg gminnych w w gminie Olszewo-Borki” składającego się z dwóch części:
Część I ,,Przebudowa ulicy Chełmońskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w msc. Olszewo-Borki’
Część II ,,Przebudowa ulicy Chopina wraz z infrastrukturą towarzyszącą w msc. Olszewo-Borki.’’
Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i prowadzone jest w celu realizacji zasady konkurencyjności. Nie stanowi zapytania o cenę w trybie art. 69 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.)
I. Realizacja inwestycji:
- Celem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego i w jego imieniu usługi inspektora nadzoru dla zadania pn.: ,,Przebudowa dróg gminnych w gminie Olszewo-Borki” składającego się z dwóch części:
Część I ,,Przebudowa ulicy Chełmońskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w msc. Olszewo-Borki’’
Część II ,,Przebudowa ulicy Chopina wraz z infrastrukturą towarzyszącą w msc. Olszewo-Borki.’’
- W dniu 21 marca 2018 r. nastąpiło otwarcie ofert w przetargu nieograniczonego na realizację przedmiotowego zadania, obecnie trwa postępowanie celem wyboru Wykonawcy.
- Dokumentacja projektowa do pobrania ze strony http://bip.olszewo-borki.samorzady.pl/?a=1202
- Wartość robót według najkorzystniejszej oferty wynosi:
Część I ,,Przebudowa ulicy Józefa Chełmońskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w msc. Olszewo-Borki.’’, kwota 1012.616,00 zł brutto
Część II:,,Przebudowa ulicy Chopina wraz z infrastrukturą towarzyszącą w msc. Olszewo-Borki.’’, kwota 1007.885,00 zł brutto
5.Informacja z otwarcia ofert z dnia 21.03.2018 r. dostępna jest na stronie:
http://bip.olszewo-borki.samorzady.pl/?a=1202
6. Termin realizacji zamówienia:
1) terminem rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia jest data zawarcia umowy z Wykonawcą robót budowlanych. Planowany termin zawarcia umów 07.05.2018 r.;
2) planowany termin zakończenia robót budowlanych dla obu części - do dnia 31 sierpnia 2018 roku;
3) planowany termin zakończenia obowiązków inspektora nadzoru do 30 dni od daty zakończenia robót budowlanych.
7. Wykonawca, w ramach ustalonego wynagrodzenia, wykonywał będzie czynności w okresie gwarancji i rękojmi, udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót.
8. Płatność za realizację zamówienia będzie jednorazowa po zakończeniu realizacji zamówienia w ciągu 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.
9. Kod CPV 71520000-90 – Usługi nadzoru budowlanego.
II. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych – tj. jedna oferta na dwie części.
III. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
1/ wykonywanie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 ze zm.) oraz aktów wykonawczych w następujących specjalnościach:
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych;
- robót budowlanych w zakresie branży drogowej;
2/ prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją będącą załącznikiem do umowy z Wykonawcą robót budowlanych;
3/ koordynowanie wykonawstwa robót przewidzianych do realizacji w dokumentacji projektowej;
4/kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót;
5/ rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby uzyskanie opinii autora projektu;
6/ opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania oraz zastosowania materiałów i urządzeń proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych lub Zamawiającego;
7/ uczestniczenie przy przeprowadzaniu wszelkich prób, pomiarów i urządzeń;
8/ udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej umowy;
9/ dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu;
10/ prowadzenie rozliczeń robót w zakresie rzeczowo – finansowym;
11/uczestniczenie w komisji odbioru częściowego i odbioru końcowego zadania oraz w komisyjnych przeglądach gwarancyjnych.
IV. Wiedza i doświadczenie
W zakresie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy, na zakończonym zadaniu, polegającym na budowie lub przebudowie drogi wraz z infrastrukturą o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto.
V. W zakresie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem następującymi osobami:
1/ inspektor robót sanitarnych posiadający:
- wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych/ kanalizacyjnych;
- minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót lub kierowaniu ww. robotami.
2/ inspektor robót budowlanych w specjalności drogowej posiadający:
- wymagane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej;
- minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót lub kierowaniu ww. robotami.
VI. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:- Wykaz co najmniej jednej usługi wykonanej w okresie ostatnich trzech lat, gdzie pełnił funkcję inspektora nadzoru lub kierownika budowyo wartości inwestycji co najmniej 500.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, np. referencje, lub zaświadczenia potwierdzające prawidłowe wykonanie usług – załącznik nr 4;
- Formularz oferty według załączonego wzoru – załącznik nr 1;
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2.1 i 2.2;
- Wykaz podstawowego personelu zaangażowanego w realizację zamówienia wraz z uprawnieniami i aktualnymi zaświadczeniami izby inżynierów budownictwa – załącznik nr 3;
- Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5.
Załączniki do pobrania
VII. Cena powinna zawierać:
1/ wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia z uwzględnieniem możliwości wystąpienia robót uzupełniających i dodatkowych w trakcie realizacji zamówienia bez dodatkowego wynagrodzenia;
2/ obowiązujący podatek VAT od towarów i usług (jeżeli Wykonawca jest płatnikiem podatku VAT);
3/ cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę jest ceną ryczałtową obowiązującą przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
VIII. Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji:
1/ przy wyborze Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny brutto;
2/ przez „cenę” Zamawiający rozumie koszt wykonania całego zamówienia z podatkiem VAT wskazanym przez Wykonawcę w ofercie – obejmujący cały przedmiot zamówienia;
3/ wykonanie zamówienia zostanie powierzone Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza oraz będzie spełniała wszystkie wymagane warunki.
IX. Opis sposobu przygotowania oferty:
1/ ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru”, „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert”;
2/ cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie;
3/ oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim;
4/ formularz oferty należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
X. Miejsce i termin złożenia oferty:
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 02 maja 2018 r. do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Olszewie – Borkach, ul. Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo – Borki, pokój nr 2A (biuro podawcze) lub za pośrednictwem operatora pocztowego;
- Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania;
- Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert.
XI. Kontakt z Zamawiającym:
tel. 503-154-630, fax 029 643-20-74, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) wobec zamówienia nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W związku z powyższym niniejsze zaproszenie do składania ofert nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa ofert nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.