Analiza rynku - Zakup wraz z dostawą tuszy i tonerów oraz materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy w Olszewie-Borkach
- Szczegóły
- Opublikowano: środa, 01, marzec 2017 13:54
Olszewo-Borki, 1 marca 2017r.
RO.2600.2.2017
OGŁOSZENIE
O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Zamawiający Gmina Olszewo-Borki z siedzibą 07-415 Olszewo-Borki ul. Wł. Broniewskiego 13 ogłasza wybór oferty najkorzystniejszej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) o wartości szacunkowej poniżej 30.000 euro na zadanie pn.:
Zakup wraz z dostawą tuszy i tonerów oraz materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy w Olszewie-Borkach, prowadzony w częściach:
Część 1 – Zakup wraz z dostawą tuszy i tonerów do urządzeń drukujących
Część 2 – Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Olszewo-Borki, dn. 21.02.2017r.
RO.2600.2.2017
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) przekazuje informacje, o których mowa w art. 86 ust. 3 i 4 cyt. ustawy.
W dniu 21 lutego 2017r. o godzinie 11:00 w budynku Urzędu Gminy w Olszewie-Borkach, ul. Wł. Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo-Borki, odbyło się otwarcie ofertw toku prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie o wartości szacunkowej poniżej 30.000 euro na zadanie pn.: Zakup wraz z dostawą tuszy i tonerów oraz materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy w Olszewie-Borkach, prowadzony w częściach:
Część 1 – Zakup wraz z dostawą tuszy i tonerów do urządzeń drukujących
Część 2 – Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
2) na mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. skan do pliku PDF.
Olszewo- Borki, dn. 20.02.2017r.
RO.2600.2.2017
Wyjaśnienie
Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego pn. „Zakup wraz z dostawą tuszy i tonerów oraz materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy w Olszewie-Borkach” w odpowiedzi na zapytanie Wykonawcy z dn. 17.02.2017r., Zamawiający wyjaśnia:
Pytanie wykonawcy:
Część 1- Zakup wraz z dostawą tuszy i tonerów do urządzeń drukujących:
W Załączniku XLS w kolumnie symbol jest napisane:
Pozycja 3; szt .26, symbol CE320AD- (jest to opakowanie zawierające 2 sztuki tonerów)
Pozycja 9; szt. 18; symbol CE285AD- (jest to opakowanie zawierające 2 sztuki tonerów)
Pozycja 20: szt. 5; symbol CE285AD- (jest to opakowanie zawierające 2 sztuki tonerów)
W związku z faktem powołania się Zamawiającego na symbol typu „dualpack” zawierającego 2 szt. tonerów w jednym kartonie, prosimy o wyjaśnienie czy w kolumnach ilość sztuk (kwartalnie i razem) dla pozycji 3, 9, 20 podano ilość opakowań zawierających dwa tonery czy ilość pojedynczych sztuk tonerów?
Odpowiedź zamawiającego:
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w Części 1- Zakup wraz z dostawą tuszy i tonerów do urządzeń drukujących, ilość tuszy i tonerów została podana w sztukach. Oznacza to, że wartości zawarte w kolumnach kwartalnych i kolumnie razem podane są w pojedynczych sztukach, zatem:
poz. 3 dotyczy 26 pojedynczych sztuk tonerów;
poz. 9 dotyczy 18 pojedynczych sztuk tonerów;
poz. 20 dotyczy 5 pojedynczych sztuk tonerów.
Pytanie wykonawcy:
W formularzu „OFERTA” w tabeli cenowej jest kolumna cena jednostkowa. W związku z różnym asortymentem o różnych cenach jednostkowych, prosimy o informację czy należy ją wypełnić i jak, czy wystarczy wypełnić tylko „Wartość netto”, „Podatek VAT” i „Wartość brutto”. Jak rozumiemy tabela ta dotyczy podania cen sumarycznych oferty?
Odpowiedź zamawiającego:
W tabeli będącej elementem formularza oferty należy podać ceny sumaryczne oferty, zgodnych z załączonym formularzem xls dla poszczególnych części. Kolumna „Cena jednostkowa netto” będzie równa wartościom z kolumny „Wartość netto”.
Zamawiający
1. Gmina Olszewo-Borki ul. Wł. Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo-Borki
tel. (0-29) 761-31-07, fax (0-29) 643 20 74 www.olszewo-borki.pl, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
REGON: 550668284, NIP: 758-21-23-565
2. W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi Urząd Gminy w Olszewie-Borkach z siedzibą j.w.
Tryb udzielenia zamówienia
- Postępowanie jest prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze. zm.) dalej ,,ustawa Pzp”, postępowanie ma na celu dokonanie wyboru oferty zgodnie z zasadą konkurencyjności.
- Szacunkowa wartość zamówienia jest niższa niż równowartość w złotych polskich kwoty 30.000,00 euro, obliczona na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2254).
Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych tuszy i tonerów do urządzeń drukujących oraz materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy w Olszewie-Borkach w 2017 roku, prowadzona w częściach tj.:
Część 1 – Zakup wraz z dostawą tuszy i tonerów do urządzeń drukujących
Cześć 2 – Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
- Wskazana ilość i rodzaj asortymentu jest orientacyjna, może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wskazane ceny jednostkowe są niezbędne do realizacji ewentualnych zamówień dodatkowych.
- Wykonawca może złożyć ofertę na jedną z dwóch części lub na obie części razem.
- Zamawiający oferty rozpatrywać będzie oddzielnie dla każdej z części zamówienia.
- Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, zalecany przez producentów urządzeń drukujących, nie mogą to być tzw. uzupełniacze i zamienniki. Obowiązek odbioru i utylizacji zużytych opakowań po tuszach i tonerach leży po stronie Wykonawcy.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment będący przedmiotem zamówienia do siedziby Zamawiającego, zgodnie z zapotrzebowaniem składanym w okresach kwartalnych według bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Przy czym pierwsze zamówienie należy zrealizować w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy.
- Wykonawca po każdej zrealizowanej dostawie wystawi fakturę częściową obejmującą dostarczony asortyment.
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Olszewie-Borkach, ul. Wł. Broniewskiego 13, pok. 2A (biuro podawcze) w terminie do dnia 21 lutego 2017 r. do godz. 1000 w następujących formach:
1) osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego,
- Oferty złożone po terminie określonym w ust. 1 nie będą brane pod uwagę w dalszej ocenie.
- Zamawiający nie przewiduje organizacji publicznej sesji otwarcia ofert.
- Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert poda do wiadomości publicznej na stronie internetowej informacji dotyczącej:
a) kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.