11.jpg21.jpg31.jpg32.jpg41.JPG51.JPG950x284_Baner_Olszewo-Borki_11.png

Analiza rynku - Zakup wraz z dostawą tuszy i tonerów oraz materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy w Olszewie-Borkach

Olszewo-Borki, 1 marca 2017r.

RO.2600.2.2017

 

OGŁOSZENIE
O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

 

Zamawiający Gmina Olszewo-Borki z siedzibą 07-415 Olszewo-Borki ul. Wł. Broniewskiego 13 ogłasza wybór oferty najkorzystniejszej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) o wartości szacunkowej poniżej 30.000 euro na zadanie pn.:

Zakup wraz z dostawą tuszy i tonerów oraz materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy w Olszewie-Borkach, prowadzony w częściach:

Część 1 – Zakup wraz z dostawą tuszy i tonerów do urządzeń drukujących

Część 2 – Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych

 

Informacja do pobrania


Olszewo-Borki, dn. 21.02.2017r.

RO.2600.2.2017                                                                                               

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) przekazuje informacje, o których mowa w art. 86 ust. 3 i 4 cyt. ustawy.

W dniu 21 lutego 2017r. o godzinie 11:00 w budynku Urzędu Gminy w Olszewie-Borkach, ul. Wł. Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo-Borki, odbyło się otwarcie ofertw toku prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie o wartości szacunkowej poniżej 30.000 euro na zadanie pn.:  Zakup wraz z dostawą tuszy i tonerów oraz materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy w Olszewie-Borkach, prowadzony w częściach:

Część 1 – Zakup wraz z dostawą tuszy i tonerów do urządzeń drukujących

Część 2 – Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych

Informacja do pobrania

Jednocześnie przypominamy wykonawcom o konieczności złożenia oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej wg załącznika nr 4 do Opisu warunków zamówienia. Oświadczenie wykonawca przedkłada zamawiającemu po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji podanych podczas otwarcia ofert, tj. do  dn. 24 lutego 2017r.
 
1)    osobiście lub za pośrednictwem poczty,

2)    na mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. skan do pliku PDF.


Olszewo- Borki, dn. 20.02.2017r.

RO.2600.2.2017

 

Wyjaśnienie

Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego pn. „Zakup wraz z dostawą tuszy i tonerów oraz materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy w Olszewie-Borkach” w odpowiedzi na zapytanie Wykonawcy z dn. 17.02.2017r., Zamawiający wyjaśnia:

 

Pytanie wykonawcy:

Część 1- Zakup wraz z dostawą tuszy i tonerów do urządzeń drukujących:

W Załączniku XLS  w kolumnie symbol  jest napisane:

Pozycja 3; szt .26, symbol CE320AD- (jest to opakowanie zawierające 2 sztuki tonerów)

Pozycja 9; szt. 18; symbol CE285AD- (jest to opakowanie zawierające 2 sztuki tonerów)

Pozycja 20: szt. 5; symbol CE285AD- (jest to opakowanie zawierające 2 sztuki tonerów)

W związku z faktem powołania się Zamawiającego na symbol typu „dualpack” zawierającego 2 szt. tonerów w jednym kartonie, prosimy o wyjaśnienie czy w kolumnach ilość sztuk (kwartalnie i razem) dla pozycji 3, 9, 20 podano ilość opakowań zawierających dwa tonery czy ilość pojedynczych sztuk tonerów?

Odpowiedź zamawiającego:

Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w Części 1- Zakup wraz z dostawą tuszy i tonerów do urządzeń drukujących, ilość tuszy i tonerów została podana w sztukach. Oznacza to, że wartości zawarte w kolumnach kwartalnych i kolumnie razem podane są w pojedynczych sztukach, zatem:

poz. 3 dotyczy 26 pojedynczych sztuk tonerów;

poz. 9 dotyczy 18 pojedynczych sztuk tonerów;

poz. 20 dotyczy 5 pojedynczych sztuk tonerów.

Pytanie wykonawcy:

W formularzu „OFERTA” w tabeli cenowej jest kolumna cena jednostkowa. W związku z różnym asortymentem o różnych cenach jednostkowych, prosimy o informację czy należy ją wypełnić i jak, czy wystarczy wypełnić tylko „Wartość netto”, „Podatek VAT” i „Wartość brutto”. Jak rozumiemy tabela ta dotyczy podania cen sumarycznych oferty?

Odpowiedź zamawiającego:

W tabeli będącej elementem formularza oferty należy podać ceny sumaryczne oferty, zgodnych z załączonym formularzem xls dla poszczególnych części. Kolumna „Cena jednostkowa netto” będzie równa wartościom z kolumny „Wartość netto”.


Zamawiający

1. Gmina Olszewo-Borki ul. Wł. Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo-Borki

tel. (0-29) 761-31-07, fax (0-29) 643 20 74  www.olszewo-borki.pl, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

REGON: 550668284, NIP: 758-21-23-565

2. W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi Urząd Gminy w Olszewie-Borkach z siedzibą j.w.

Tryb udzielenia zamówienia

  1. Postępowanie jest prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze. zm.) dalej ,,ustawa Pzp”, postępowanie ma na celu dokonanie wyboru oferty zgodnie z zasadą konkurencyjności.
  2. Szacunkowa wartość zamówienia jest niższa niż równowartość w złotych polskich kwoty 30.000,00 euro, obliczona na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2254).

Opis przedmiotu zamówienia 

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych tuszy i tonerów do urządzeń drukujących oraz materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy w Olszewie-Borkach w 2017 roku, prowadzona w częściach tj.:

Część 1 – Zakup wraz z dostawą tuszy i tonerów do urządzeń drukujących

Cześć 2 – Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych

  1. Wskazana ilość i rodzaj asortymentu jest orientacyjna, może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wskazane ceny jednostkowe są niezbędne do realizacji ewentualnych zamówień dodatkowych. 
  2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną z dwóch części lub na obie części razem.
  3. Zamawiający oferty rozpatrywać będzie oddzielnie dla każdej z części zamówienia.
  4. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, zalecany przez producentów urządzeń drukujących, nie mogą to być tzw. uzupełniacze i zamienniki. Obowiązek odbioru i utylizacji zużytych opakowań po tuszach i tonerach leży po stronie Wykonawcy.
  5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment będący przedmiotem zamówienia do siedziby Zamawiającego, zgodnie z zapotrzebowaniem składanym w okresach kwartalnych według bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Przy czym pierwsze zamówienie należy zrealizować w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy.
  6. Wykonawca po każdej zrealizowanej dostawie wystawi fakturę częściową obejmującą dostarczony asortyment.

Załączniki do pobrania

Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

  1. Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Olszewie-Borkach, ul. Wł. Broniewskiego 13, pok. 2A (biuro podawcze) w terminie do dnia 21 lutego 2017 r. do godz. 1000 w następujących formach:

1) osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego,

  1. Oferty złożone po terminie określonym w ust. 1 nie będą brane pod uwagę w dalszej ocenie.
  2. Zamawiający nie przewiduje organizacji publicznej sesji otwarcia ofert.
  3. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert poda do wiadomości publicznej na stronie internetowej informacji dotyczącej:

a) kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;

c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

Copyright - All Rights Reserved
Urzad Gminy Olszewo-Borki
ul. Wl. Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo - Borki, tel: (29) 761-31-07

Poprawny CSS!

Poprawny CSS!